A Peek Of My Week 👀 1


A Peek Of My Week. Een nieuw rubriekje die ik elke maandag zal gaan plaatsen. Tenminste voor zo ver het lukt dan. Eigenlijk gewoon een kijkje in mijn leven door middel van foto’s. Iets wat ik al eerder op mijn blog heb gedaan en nu dus weer terug komt.

Kijk je mee met de afgelopen week?

Maandag.

Maandag, mijn eerste werkdag na mijn vakantie. De gymzaal lag er zo bij toen ik binnenkwam. Ik was niet blij en kon alles gaan opruimen. Welkom op je eerste werkdag :P.

Avonds kwam ik thuis. Ik werk maandags altijd 11uurtjes. Binky had zich schijnbaar verveeld. Want mijn plakplastic was er voor de helft af.

Dinsdag.

Binky had op mijn tas een cadeautje achter gelaten. Ik deed hem in een sopje water zodat die weer schoon zou worden.

Verder heb ik deze dag geen foto’s gemaakt.

Woensdag.

Ik had ochtends een afspraak en daarna ging ik door naar een dierenwinkel. Omdat Binky nu erg veel in huis begint te sproeien en gekkigheid uithaalt heb ik van dat spul gekocht waar katten rustiger en zich veiliger van moeten gaan voelen. Ik hoop dat het gaat werken. Daarnaast kocht ik nog een speeltje en een schep voor de kattenbak.

Mijn held op sokken. Binky was al een paar dagen onrustig en gaf aan dat hij naar buiten wilde. Ik had het al eerder die week geprobeerd maar toen was hij me weggerend en kwam die eerst niet weer terug. Dus mijn ouders hadden het touw van mijn moeders kat mee genomen.
Hij durfde niet goed naar buiten maar na een beetje hulp kwam die toch om het hoekje kijken. Meneer bedacht dat ie meteen maar op de schutting kon gaan zitten.

Het water buiten is veel lekkerder als wat ik in mijn bak heb zitten.

Die hele middag buiten was wel erg vermoeiend hoor.

Avonds at ik samen met een vriendin. Ik had deze lekkere boursen ovenschotel gemaakt naar een recept van lekker en simpel. Hij smaakte heerlijk.

Donderdag.

Wat een regen donderdag. Ik moest naar een vergadering en ging daarna boodschappen doen. Ik was doorweekt. Gelukkig voor binky ving ik wat regenwater op in zijn drinkbak. Dat vindt hij het lekkerst.

Wasje draaien moet ook gebeuren.

Ik kwam er maandag achter dat Binky een cadeautje had achter gelaten op mijn werktas. Na weken in een sopje en drie dagen aan de waslijn kreeg ik de geur er nog niet uit. Ik baalde er van want die tas was nog hartstikke goed. Gelukkig was er op internet één in de aanbieding en die kwam donderdag binnen. Hij is mooi ruim, ik ben er blij mee.

Eerder deze week had ik een wifi repeater gekocht. Zodat ik boven ook wat meer signaal zou kunnen ontvangen. Hij werkte aldoor niet en donderdag besloot ik er nog eens mee bezig te gaan. Na 20 min was mijn internet weg. We konden het probleem nergens vinden. Wat bleek nou. De repeater had er voor gezorgd dat mijn retour blokkeerde. Ik kon niet meer in mijn router komen en dus geen signaal ontvangen.  Ik stuur deze dus maar weer terug.

Vrijdag.

Vrijdag was weer een werkdag voor mij. Eerst maakte ik het huis schoon en mocht Binky weer los naar buiten. Hij kwam na 1.5 uur terug en was bek af. Voor het werk aan nog even snel op mijn laptop wat blogjes lezen.

Zaterdag.

Zaterdag moest ik de hele dag werken. Mijn vader die zou langs komen om nog een aantal dingen te maken en om naar mijn internet te kijken. Ik kocht een zak dropjes en schreef een briefje.

Avonds na mijn werk deed ik nieuwe wax in mijn brander. A Child Wish een hele lichte geur maar wel lekker.

Zondag.

Doordat mijn internet het dus niet deed heb ik zondag ochtend meteen een sims video opgenomen.

Terwijl de video aan het renderen was. Bekeek in in mijn agenda aankomende week. Ik ging meteen aan de slag met washi tape. Ik vindt het heerlijk om in mijn agenda te freubelen.

Ik stak deze heerlijke kaars aan en ging verder met het opruimen in huis. Daarna ben ik naar een vriendin gegaan om een film te kijken. De week is al weer voorbij.

Hoe was jou week?

2 gedachtes over “A Peek Of My Week 👀 1

    • Dankjewel 🙂 Ja ik baalde echt. Gelukkig heeft Binky nog niet weer van die gekke dingen gedaan.

      Mijn moeder heeft mijn tas in de was gedaan en hij is nu weer schoon en geur vrij gelukkig. Nu heb ik 2 goede rugtassen.

Geef een reactie

