1000 vragen challenge – Deel 7


Het is weer vrijdag. Dat betekend dat ik weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge invul.

Lees je mee?

61. Geloof je in leven na de dood?
Hmm ik denk wel dat er leven na de dood is. Maar hoe en wat dat weet ik niet.

62. Op wie ben je boos?
Niemand op dit moment.

63. Gebruik je vaak het openbaar vervoer?
Ja, eerst altijd de trein naar school en stage. Nu doe ik alles op de fiets als het dichtbij is. Anders ga ik nog met de trein.

64. Wat heeft je het meest verdriet gedaan?
De jongen waar ik van hield mooie praatjes had maar daar niks van waar bleek.

65. Ben je geworden wat je vroeger wilde worden?
Haha, Ik wilde vroeger graag dolfijnentrainer worden. Nou dat is niet gelukt maar ik werk wel heel veel in het water.

66. Op welk nummer kun je lekker dansen?
Op heel veel nummers. Als er maar een lekkere beat in zit.

67. Welke eigenschap waardeer je enorm in een geliefde?
Betrouwbaarheid

68. Wat is je grootste aankoop geweest?
Mijn inboedel van mijn woning.

69. Geef je mensen tweede kansen?
Ja, en in het verleden wel eens gebleken dat niet iedereen dit verdiend.

70. Heb je veel vrienden?
Wat is veel? Ik heb lieve vrienden waar ik op kan bouwen en dat is me zeer dierbaar.

Dat waren weer een aantal vragen uit de 1000 vragen challenge.

Liefs Marii

Geef een reactie

