Het “gewone” leven begint weer


Bron Foto

De vakantie is al weer voorbij en dat betekend weer een normaal ritme en weer mogen werken.

Het is super snel gegaan maar ik moet ook zeggen dat ik echt aan vakantie toe was. Een heel jaar naar school/stage, afstuderen en vervolgens meteen een zomerbaan van 40 uur instappen is niet niks. Ik had de pauze wel even nodig. Het klussen en verhuizen zit er nu op. Waarin ik eerst nog wat op vakantie was in eigen huis begint het wel steeds meer als mijn eigen plekje te voelen.

Ook Binky moet nog wennen en daar heb ik nuย  mijn handen vol aan. Het is voor hem niet niks van een druk gezin met vier katten naar een rustige plek. Wel denk ik dat het goed is geweest in elk geval voor de andere katten bij mijn ouders. Ze zijn rustiger geworden en minder angstig. Binky zelf moet nog erg wennen. Zo is hij erg aanhankelijk van mij. Ga ik naar boven dan loopt ie net zo lang te janken tot hij me weer gevonden heeft. Dat aandacht vragen gaat de hele dag door. Dat is dat waar we nog even doorheen moeten samen. Binky is nogal jaloers en dat werkte niet samen met de andere katten. Het is een schat maar heeft gewoon eigenaardige trekjes zo nu en dan. Het zal met hem nog wel een tijdje duren voordat hij hier zijn plekje heeft gevonden. Wil het over vijf weken niet dan gaat ie weer terug naar mijn ouders. Maar ik hoop dat het hier naar zijn zin gaat hebben. We gaan het in elk geval samen doen.

Ik merk dat ik ook steeds meer zin krijg om video’s te maken en met mijn youtube bezig te zijn. Net zoals ik ook weer zin krijg om met mijn blog aan de slag te gaan.

Ik moet nog een weg vinden in wat voor mij prettig is en werkt maar dat komt vanzelf wel. Ik wil in elk geval op mijn blog twee keer per week een update plaatsen. Op vrijdag zal dat de 1000 vragen challenge zijn en op dinsdag een random berichtje.

Liefs Marii

Geef een reactie

