1000 Vragen Challenge – Deel 6


Door de verhuizing en de drukke werkweken lag de 1000 vragen challenge een tijdje stil. Nu ik eenmaal gesetteld ben en ik weer wat meer vrije tijd heb komen er elk week weer 10 vragen online.

De 1000 vragen challenge komt uit de Flow.

Benieuwd naar de vragen van deze week?

51. Met wie zoende je voor het eerst?
Dat was op de middelbare school. Ik was 12 jaar en voelde me heel wat met mijn verkering toen. Het was een van de populaire jongens op de andere locatie. Haha volgens mij heb ik wel geteld drie weken verkering met hem gehad.

52. Welk boek heeft veel indruk op je gemaakt?
Eeeehmm ik denk dat de boeken die ik echt helemaal geweldig vind de serie Vampire Acadamie is. Er is een tweede serie de alchemisten en ook deze reeks vindt ik geweldig. Ik houd echt van fantasy boeken.

53. Hoe ziet je ideale trouwjurk eruit?
Eeehmm. Nooit echt overna gedacht nog. Wit met niet te veel poespas denk ik.

54. Ben je bang in het donker?
Soms wel soms niet. In huis niet zo en buiten ook niet. Tenzij ik langs een kerkhof ofzo moet dat vindt ik niet zo prettig.

55. Welke sieraden draag je dagelijks?
Ik draag een ketting met mijn naam plaatje. Verder draag ik af en toe mijn armbanden maar omdat ik veel moet zwemmen en alles af moet doen draag ik vrijwel nooit echt sieraden.

56. Vinden kinderen je leuk?
Ik denk het wel. Ik geef nu al een aantal jaar zwemles en ik kan het goed met kinderen vinden. Mag graag met ze werken in elk geval.

57. Welke films kijk je liever op de bank dan in de bioscoop?
Ik ga eigenlijk nooit naar de bios kijk alle films op de bank. Maar films zoals the hungergames, The Mazerunner daar zou ik best voor naar de bios gaan.

58. Hoe mild ben jij in je oordeel?
Mwuah, ik ben best streng maar ik stem dat wel of op de persoon. Tenminste als het tijdens mijn werk is. In het echte leven ben ik eigenlijk best wel mild. Al ben ik wel keihard in het aangeven van grenzen.

59. Ben je een goede slaper?
Was het maar zo, totaal niet! Ik woon nu 1.5 week in mijn eigen huisje en ik slaap nog elke nacht erg slecht.

60. Wat is je laatste ontdekking?
Dat mijn afzuig systeem het niet doet haha.

Geef een reactie

