Verhuisd


Afgelopen zondag was het dan zo ver,

Ik ging samen met één van mijn katten Binky over naar mijn eigen huisje. Eenmaal zo ver vond ik het toch best moeilijk. Gek dat je ouders ineens weg zijn en je dan in een groot huis zit.
Ik heb 3 jaar op kamers gewoond maar daar had ik 21 vierkante meter voor me zelf en huisgenoten rondlopen. Het zal de eerste maand wel even wennen worden en een nieuw ritme zoeken. Ik heb wel geteld van 6.00 tot 9.00 geslapen de eerste nacht. Ik ben een mega slechte slaper en het duurt nog wel 2 weken voordat ik echt kan slapen hier. Ik ben nu ook na een avondje ervoor stappen helemaal gesloopt maar ach daarom heb ik vakantie!

Vanmiddag komt er een vriendinnetje langs en gaan we samen eten etc. Erg fijn dat ze langs komt dat is extra gezellig.

Ik heb nu nog twee weken vakantie en daarna mag ik weer drie dagen in de week werken. Iets waar ik ook wel weer zin in heb. Maar eerst aankomende zaterdag mijn housewarming met lieve vrienden. De week erna ga ik samen met een vriendin high tea in Utrecht doen. Nog voor onze verjaardagen daar heb ik onwijs veel zin in.

Ook wil ik mijn beide youtube kanalen weer gaan oppakken. Misschien ga ik wel vloggen ik weet het allemaal nog niet.

Ook hier op mijn blog ga ik weer verder met de 1000 vragen challenge en blijft er elke dinsdag een berichtje online komen.

Dit was weer een klets berichtje gewoon omdat ik het fijn vindt om even van me af te schrijven en alles op een rijtje te zetten.

Geef een reactie

