Time Flies


Wauw, wat gaan de weken toch hard. Zo ben ik volop aan het werk en heb ik geen dag vrije tijd. Zo zit ik hier en is mijn eerste vakantie dag voorbij.

Afgelopen week was mijn laatste werkweek in het buiten zwembad. Wat een leuke tijd heb ik gehad. waarin ik de eerste maand moest wennen aan nieuwe regels tot aan het lesgeven in 15 graden. Is het nu al weer voorbij. Het was leuk en onwijs leerzaam. Maar het is ook fijn dat het nu weer voorbij is. Ik maakte soms lange dagen en weken waardoor ik amper vrije tijd had. Maar goed aan de andere kant ik had wel mooi vier maanden 40 uur in de week werk. Straks zit ik op een kleine 20 in de week. Wat zal dat wennen worden.

Verhuizen, daar hebben we het ook maar druk mee. We gaan nu week drie in van het klussen en we zijn echt al heel ver! Vandaag met mijn vader de Ikea onveilig gemaakt. De meubels staan verder in elkaar. Helaas ook wat tegenslagen. Zoals het laminaat wat ik heb gekocht wat helemaal krom is getrokken. Ik had genoeg voor de hele boven verdieping. Nu is één kamer niet gedaan. Dat laat ik eerst ook zo. Ook is mijn gasfornuis niet helemaal goed. Het rooster waar je op kookt is doormidden. Mediamarkt wist niet wat ze er mee moesten. Ik hoop dat ze me deze week gaan bellen met een oplossing. Ik hoor gewoon twee nieuwe roosters te krijgen. We zullen zien.

Ik ben blij met mijn ouders die me overal mee helpen. Zo stonden zij te klussen en te verven terwijl ik nog aan het werk was. Ergens baalde ik ervan want he, het is veel leuker om in je eigen huisje zelf alles te mogen doen. Maar aan de andere kant ben ik blij dat me ouders me zo goed hebben geholpen. Ik kan me geen betere wensen!

Nu nog de laatste meubels in elkaar, nog een lampje hier en daar en mijn kamertje bij mijn ouders leeg halen. Wat een troep heb ik verzameld de afgelopen jaren.
Ohwja, ik ben onwijs blij met de kleur in mijn slaapkamer. I love it. Mijn vader daarentegen vond de kleur verschrikkelijk. Het domme is dat ik er niet aan had gedacht wat voor gordijnen er bij zouden moeten. Witte zouden het mooiste zijn. Maar mijn ervaring met wit is dat het niet goed verduisterend is. Dus heb ik ook maar voor groene gordijnen gekozen. Tenslotte moet ik er toch alleen maar slapen.

Deze week klussen we nog lekker door en ik hoop de twee weken erna te kunnen genieten van mijn vakantie.

Liefs Marii

Geef een reactie

