I Got The Key!


Afgelopen dinsdag was het dan zo ver. Wat is de tijd toch snel gegaan. Ik kreeg de sleutel van mijn eerste echte huurwoning.

Net voor de kerst hoorde ik van de woningbouw dat ik was ingeloot voor een nieuwbouw huisje. vier weken later kreeg ik de bevestiging dat ik het huisje daadwerkelijk had gekregen. Hij zou half Juli worden opgeleverd.
Ik was verbaasd maar ook erg blij! Eerst nog even afstuderen en dan zou ik kunnen verhuizen. Toen nog onwerkelijk en ik dacht tijd zat. Ik verzamelde stilletjes wat spulletjes en mijn kamertje bij mijn ouders kwam steeds voller te staan.
Er kwam nog een extra baantje met veel werk uren bij en ik kreeg bericht dat de woning in augustus werd opgeleverd. Dikke prima! had ik nog even de tijd om door te werken.

Afgelopen dinsdag was het dan eindelijk zo ver. Samen met mijn ouders reden we naar mijn huisje en tekende ik mijn huur contract. Ik ontmoete al mijn nieuwe buren en dat zat meteen goed. Een leuke buurt met allemaal mensen van mijn leeftijd. Hoe leuk is dat!

Ik moet nu nog één werk lange dagen werken maar dan heb ik vakantie. Ondertussen zijn mijn ouders druk aan het klussen. Zo hebben we afgelopen week het hele huis geverfd en kan aanstaande maandag de vloer worden gelegd. Het is wel even doorzetten maar ik hoop er over twee weken al in te kunnen.

Ongelofelijke hoe snel alles kan gaan. Zo studeer je nog en zo ben ik druk aan het klussen. Het is leuk maar ook spannend. Gek idee dat ik over twee weken helemaal bij mijn ouders weg zal gaan. Toen ik op kamers woonde was ik weekends en in vakantie’s altijd bij mijn ouders. Het was gewoon mijn thuis alleen was ik door de weeks eventjes ergens anders. Nu heb ik een eigen huis en zal niet meer in mijn oude, vertrouwde huis wonen. Iets waar ik al lang naar uitkijk is nu eindelijk zo ver.

Ik klus en werk nog eventjes door. Op mijn blog is het misschien even iets rustiger zo ook op mijn YouTube kanaal. Straks als ik helemaal over ben heb ik meer tijd om YouTube en mijn blog bij te houden. Al denk ik dat ik op mijn blog met een frequentie van twee keer per week zal posten.

Voor nu dit korte berichtje die ik gewoon even wilde typen.

Liefs Marii

3 gedachtes over “I Got The Key!

Geef een reactie

