1000 Vragen Challenge 💜 5.


Elke vrijdag beantwoord ik 10 vragen van de 1000 vragen challenge.

Lees je mee?

💜 41. Welk cijfer zou je, je gezicht geven?
Een 7. Ik ben blij met mijn gezicht zoals die is.

💜 42. Was je goed op school?
Ik ben wel iemand die altijd alles op tijd inlevert en zorgt dat het meteen voldoende is. Praktijk ging me vaak wel goed af. Theorie daar moest ik wel hard voor werken.

💜 43. Hoelang sta je gemiddeld onder de douche?
Nou lang! ik kan er wel een half uur onder staan als ik wil. Maar meestal ben ik 15 min onder de douche.

💜 44. Denk je dat er buitenaards leven bestaat?
Neeh, Ik geloof daar niet zo in.

💜 45. Hoelaat sta je meestal op?
Heel verschillend op het moment. Op een vrije dag tussen 8.00 en 8.30. Voor mijn werk soms om 5.10 , 7.15 of 7.00. Ligt er aan hoe zo’n dienst ik draai. Weekends kom ik meestal rond 9.30 mijn bed uit. Ik ben niet zo’n uitslaper.

💜 46. Vier je altijd uitgebreid je verjaardag?
Nee totaal niet. Met familie vier ik het sowiesie niet meer. Meestal nodig ik alleen mijn vrienden uit en thats it. Gezellig borrelen daar houd ik het meest van.

💜 47. Hoe vaak per dag kijk je op facebook.
10 keer ofzo. Ligt er aan of ik vrij ben of dat ik werk.

💜 48. Wat is je favoriete ruimte in huis?
Ik woon nu nog bij mijn ouders dus mijn slaapkamer. Daar breng ik het meeste tijd van de dag door.

💜 49. Wanneer heb je voor het laatst een hond of ander dier geaait?
1.5 uur geleden twee van onze katten nog.

💜 50. Wanneer ben je op je best?
Oei, ik denk meestal of ochtends rond 12 uur. Of avonds rond 7 uur. verschild zo hoe ik geslapen heb en hoelaat ik opsta. Opzich ben ik meer een ochtend dan een avond mens.

Hoe vaak per dag kijk jij op facebook?

Geef een reactie

