1000 Vragen Challenge 💜4


He,

Vandaag beantwoord ik weer 10 vragen uit de 1000 vragen challenge. Lees je mee?

💜 31. Welk boek heb je voor het laatst gelezen?
Ik heb net Extase van Lauren Kate uitgelezen. Extase is het laatste boek van de fallen serie. Echt een aanrader trouwens!

💜 32. Waarom heb je het kapsel wat je nu hebt?
Ik ben niet zo creatief met mijn haar. Het zit zoals het zit en ik vind dit het mooist staan.

💜 33. Ben je verslaafd aan je telefoon?
Eeeeh.. Minder dan eerst. Een jaar geleden had ik mijn telefoon altijd bij me en keek ik er heel veel op. Nu kan ik prima zonder. Op mijn werk wil ik hem niet bij me hebben. Mocht hij in het water vallen is die kapot. Dus soms ligt hij een hele werkdag ergens in mijn tas en kijk ik er avonds na werktijd weer op. Ik kan prima een dagje zonder mijn telefoon.

💜 34. Hoeveel geld staat er nu op je bankrekening?
Voor mij een weet en voor jou een vraag 😉

💜 35. In welke winkel kom je graag?
Eeehmm ik denk de Xenos. Ik vind dat een super leuke winkel. Leuke dingen je kan er van alles krijgen.

💜 36. Welk drankje bestel je bij een cafe?
Altijd een ice thea met prik!

💜 37. Weet jij wanneer het tijd is om te vertrekken?
Ja hoor, geen probleem.

💜 38. Als je voor je zelf zou beginnen, Als wat zou dat dan zijn?
Hmmmm moeilijke vraag. Ik denk meer met youtube doen zoals ik nu in het leven sta.

💜 39. Wil jij altijd winnen?
Ik houd wel van een wedstrijdje en ga vaak wel voor de winst maar ik kan ook prima tegen mijn verlies.

💜 40. Ga je naar de kerk?
Tot mijn 12e ging ik altijd naar de kerk. Ik kom er nu al jaren niet meer. Gewoonweg geen behoefte aan.

Dit waren alweer de vragen voor vandaag. Volgende week beantwoord ik weer 10 vragen.

Ben jij verslaafd aan je telefoon?

Geef een reactie

