1000 vragen challenge πŸ’œ3


Hee,

Vandaag vul ik weer een aantal vragen in van de 1000 vragen challenge.

Lees je mee?

πŸ’œ 21. Maakt het veel uit wat anderen van je zeggen?
Toen ik wat jonger was wel. Nu ben ik daar minder gevoelig voor.

πŸ’œ 22. Wat is je favoriete dagdeel?
Eeehmmm, ik denk of de ochtend omdat ik wel een ochtend mens ben of de avond. Omdat ik het heerlijk vindt om dan te sporten of andere dingen te doen. Ik neem dan vaak tijd voor me zelf.

πŸ’œ 23. Kun je goed koken?
Ik kook niet zo veel. Ik woon nu nog bij mijn ouders maar ik ben wel van plan om straks elke dag te gaan koken. Toen ik nog op kamers woonde at ik regelmatig kant en klaar. Niet echt mega lekker maar was wel makkelijk.

πŸ’œ 24. Op welk seizoen lijk jij het meest?
De zomer denk ik. Ik ben vrolijk en vaak wel het zonnetje in huis. Ik ben verder gewoon dol op de zomer.

πŸ’œ 25. Wanneer heb je voor het laatst en dag helemaal niks gedaan?
Dat was op een zaterdag in juni. Ik was vrijdag avond op stap geweest en had de dag doorgehaald. Ik heb die dag wat acher de pc gehangen of achter mijn tablet.

πŸ’œ 26. Was je een gelukkig kind?
Ja, ik heb een leuke jeugd gehad en daar ben ik dankbaar voor. Ik sportte veel, speelde veel buiten en had altijd wel wat de doen.

πŸ’œ 27. Koop je vaak bloemen?
Nee, nooit! ik ben niet zo’n bloemen mens.

πŸ’œ 28. Wat is je droom?
Dat ik meer van de wereld kan zien. Ik zou zo graag naar Australie willen en andere landen bezoeken. Rondreizen maken het lijkt me echt heel gaaf. Moet ik eerst meer centjes verdienen.

πŸ’œ 29. In hoeveel huizen heb je gewoond?
Oeee even tellen ik ben op mijn 3e verhuisd naar het huis waar mijn ouders nu wonen. Daarvoor woonden we tijdelijk in een ander huis. Ook heb ik nog drie jaar op kamers gewoond en ga ik over acht weken verhuizen naar mijn eigen plekje. in totaal volgens mij dus vier huizen.

πŸ’œ 30. Wat is jouw guilty pleasure?
Chocolade, i just love that.

2 gedachtes over “1000 vragen challenge πŸ’œ3

  1. Hey Marii,
    Ik ben bezig met het opzetten van een nieuwe blog op WordPress en zie dat jij rechtsboven allemaal icoontjes hebt staan van social media. Nu ben ik al de hele middag op zoek naar hoe ik die daar ook kan krijgen. Zou je mij willen vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg? πŸ™‚

    • Deze zitten standaard in thema. Die heb ik daar in bewerkt ook. Bij thema’s bewerken kijken en dan social media acounts. en anders kun je ook nog bij de widgets kijken. hopelijk kom je er uit.

Geef een reactie

