Gepersonaliseerde sleutelhanger


In augustus krijg ik de sleutels van mijn nieuwe woning. Ik heb altijd een zwak voor sleutelhangers en mijn huidige sleutelbos hing er vol mee. Inmiddels is er nog maar 1 over en hangen er nog maar drie sleutels aan. Op etsy was ik aldoor al aan het snuffelen naar nieuwe sleutelhangers maar de verzendkosten houden me nog steeds tegen.

Op instagram kwam ik by daisies een keer tegen. Zij maakt zelf sieraden en dus ook sleutelhangers. Het ziet er leuk uit en ik was benieuwd naar meer. Toen ik een sleutel hanger voorbij zag komen besloot ik haar te mailen. Via haar facebook pagina verkoopt ze deze sleutelhangers en sieraden.

Het contact verliep soepel en snel. Ze liet via een foto zien welke bedels ze had en ze kon mijn naam in een hartje graveren. Super leuk en meteen weet iedereen dat deze sleutelbos van mij is.
De volgende dag stuurde ze mij een mail met de sleutelhanger en ik maakte het geld over.

De dag daarna had ik de sleutelhanger al binnen. Hij zat leuk verpakt in een mooi roze zakje. Ik ben erg blij met de sleutelhanger het is echt een Marii sleutelhanger zoals een vriendin van mij zou zeggen.

Vind je zo iets nou ook leuk? neem een kijkje op haar facebook pagina want deze staat vol met alle creaties die zij maakt.

Wat voor sleutelhanger heb jij?

Geef een reactie

