1000 vragen challenge πŸ’œ2


Hey,

Vorige week ben ik begonnen met het invullen van de 1000 vragen challenge. Vandaag vul ik weer een deel van de vragen in.

Lees je mee?

πŸ’œ 11. Tot welke leeftijd geloofde jij in sinterklaas?
Volgens mij was dat tot mijn 11e of 12e. Ik weet nog dat ik in groep 8 zat toen ik door kreeg dat sinterklaas niet meer bestond.

Β πŸ’œ 12. Wat wil je nog graag kopen?
Eeeehmmmm.. naast een nieuwe telefoon. ( mijn galaxy s3 is echt aan vervaging toe). Wil ik erg graag een mooi wit bureau kopen voor in mijn eigen huisje straks.

Β πŸ’œ 13. Welke karaktereigenschappen zou jij graag willen hebben?
Ik zou wel wat rustiger willen zijn of nouja, het zou me wel goed doen.

Β πŸ’œ 14. Wat is je favoriete tv programma?
Op dit moment is dat The Mysteries of Laura. Ik ben dol op politie series en ik vind deze geweldig. Helaas is het laatste deel net afgelopen en zenden ze nu alleen nog herhalingen uit. Verder kijk ik op dit moment The Orginals. Sowieso ben ik dol op series en niet echt op een tv programma.

πŸ’œ 15. Wanneer ben je voor het laatst in een pretpark geweest?
Oei, dat is heel lang geleden. Ik denk dat het walibi world was een jaar of 6 geleden? Toen was ik mee als begeleider met de wielewaal. Ik ben niet zo’n pretparken mens als ik zou ik nog een keer naar de efteling willen.

πŸ’œ 16. Hoe oud hoop je te worden?
Als ik dan nog goed bij mijn verstand ben en mijn lichaam nog mee werkt zou ik graag 100 willen worden. Dat lijkt me een mooie mijlpaal.

πŸ’œ 17. Aan welke vakantie denk je met weemoed terug?
Ik ga eigenlijk nooit op vakantie. Toen ik klein was gingen we altijd naar Norg en ik zou daar best wel weer een weekje willen vertoeven. Ik vindt de natuur daar erg mooi.

Β πŸ’œ 18. Hoe voelt liefdesverdriet voor jou?
EΓ©n woord: Vervelend!

πŸ’œ 19. Had je liever anders willen heten?
Nee, ik zou niet weten hoe. Iedereen noemt me Marii en dat is mijn bijnaam geworden. Mijn volledige naam vindt ik ook prima.

Β πŸ’œ 20. Waarin heb je aan jezelf getwijfeld?
Aan mijn eigen kunnen. Ik kan het wel maar toch twijfel ik nog. Gelukkig is dat nu een stuk minder als de afgelopen jaren en ben ik meer in mezelf gaan geloven. Maar eigenlijk ben ik best onzeker.

Dit waren alweer de 10 vragen van deze week.
Vind je het nou ook leuk om deze challenge te doen, je mag hem altijd overnemen. Laat je een linkje achter waarin jij hem ook invult? Ik vindt het leuk om die van anderen ook te lezen.

Liefs Marii

Geef een reactie

