1000 vragen challenge πŸ’œ1


Mijn lieve vriendin Rosana is lid van de flow en daarin zat het boekje de 1000 vragen challenge. Ik kijk met veel plezier hoe zij deze vragen beantwoord en het leek me leuk om dit ook eens per week in een blog post te beantwoorden.
Deze challenge is 1000 vragen die je over je zelf beantwoord. Ik dacht leuk voor later om nog eens terug te lezen maar misschien vinden jullie het ook leuk. 1000 vragen in één blogpost is nogal veel dus ik doe net als Rosana per blogpost 10 vragen.

Lees je mee?

Β πŸ’œ 1. Met wie kun je het beste opschieten?
Ik heb vier lieve vriendinnen waar ik het goed mee kan vinden. We kunnen elkaar alles vertellen en het maakt niet uit hoe we zijn. We staan voor elkaar klaar en ik zou niet zonder ze kunnen. Verder kan ik het goed vinden met Rosana we spreken elkaar vaak alleen online en hebben zo ons eigen leven maar ik kan wel zeggen dat we elkaar begrijpen en snappen. Jammer dat we zo ver van elkaar vandaan wonen.

πŸ’œ 2. Waar besteed je veel tijd aan?
Ik denk aan social media en internet. (schaam). daar kan ik nou echt niet zonder. Vooral Youtube is favoriet elke dag kijk ik wel een paar filmpjes. Just love it!

πŸ’œ 3. Om welke grappen kun je heel hard lachen?
Ik ben wel iemand die houd van droge humor. Ook kan ik hard om mijn katten lachen als ze weer van die gekke dingen uitspoken.

πŸ’œ 4. Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
*Denkt hard na* Volgens mij was dat met personeelsfeest dat ik voor het eerst in een TukTuk heb gezeten.

πŸ’œ 5. Huil je makkelijk in het bijzijn van anderen?
Nee, daar heb ik altijd een hekel aan. Ik ben wel snel emotioneel geraakt door iets maar huilen in het bijzijn van de ander, liever niet.

πŸ’œ 6. Waar bestaat je ontbijt uit?
Uit een bakje met brinta een glas melk en een glas sinaasappelsap.

πŸ’œ 7. Wie heb je voor het laatst een kus gegeven?
Oei, moeilijke vraag ik denk mijn kat.

πŸ’œ 8. Waarin lijk je op je moeder?
Drukheid dat heb ik van mijn moeder. Ik ben druk in mijn hoofd en druk in mijn doen en laten. Soms best vermoeiend en dan moet ik afgeremd worden. Gelukkig heb ik geleerd om me zelf ook wat beter af te remmen.

πŸ’œ 9. Wat doe je ochtends als eerste?
Mijn kleren aantrekken voor de dag en naar de toilet gaan.

πŸ’œ 10. Ben je een goede voorlezer?
Geen idee dat doe ik eigenlijk nooit.

Dit waren de eerste 10 vragen van de challenge.
Vindt je het nou ook leuk om deze vragen te beantwoorden? Neem ze dan gerust over en laat in de reacties weten dat jij hem ook doet. Ik vindt het leuk om hem bij anderen te lezen.

Liefs Marii

Geef een reactie

