Diploma in de Pocket!!!!!!


Woensdag 8 juli mocht ik mijn diploma ophalen. Na vijf jaar hard werken, op kamers wonen en heel veel kilometers heen en weer reizen ben ik nu afgestudeerd. Ik mag me zelf psychomotorische therapeut noemen. Bewegingsagoog dat ben ik namelijk al. Vorig jaar had ik totaal geen zin om weer naar school te gaan. Mijn klasgenoten en maatjes waar ik mee om ging waren afgestudeerd. Zin in een nieuw school jaar had ik niet. Maar jeetje wat is deze snel voorbij gegaan en wat heb ik veel plezier gehad.

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad op de CALO en hoe gezellig het bij ons op school was, zag je terug bij de diplomering. zelfs de dochten gingen voor ons zingen. Dat kan alleen op de CALO.
Ik ben blij dat ik de opleiding gedaan heb. Op persoonlijk vlak ben ik erg gegroeid en heeft het me echt goed gedaan. PMT is een mooi vak maar of ik het vak volledig wil gaan uitoefenen weet ik nog niet. De bewegingsagogie in de verstandelijk gehandicapten zorg vindt ik op dit moment veel te mooi.

En nu?
Werken, werken werken en ohwja! Verhuizen komt er ook nog tussendoor. Tot september heb ik drie verschillende baantjes. Na september sluit het buitenbad en valt deze weer af.
Gelukkig mag ik nog een jaar lang één dag in de week als bewegingsagoog aan de slag in de verstandelijk gehandicapten zorg. De plek waar ik me het meest thuis voel.
Daarnaast heb ik mijn vaste contract in een binnen zwembad waar ik elk zaterdag met plezier aan het werk ben.

Verder krijg ik in week 34 de sleutel van mijn huisje en dan kan daar het klussen beginnen. Verder solliciteren overal en nergens want ik kan niet zo goed stilzitten. Het liefst hoop ik een leuke baan te vinden als bewegingsagoog / PMTér maar die liggen niet voor het oprapen.

Nu geniet ik van de zomer en de gezelligheid op mijn werk!

Wat gaan jullie deze zomer doen?

Geef een reactie

