I Love Summer Tag


De zomer komt er aan!  Mijn favoriete tijd van het jaar!  Als ik dit schrijf heb ik nog maar twee keer een korte broek aan gehad en loop ik voornamelijk nog in truien rond. Ik hoop echt dat we over een week ofzo heerlijk weer hebben. 25 graden en zon!

Ik kwam deze leuke tag tegen en besloot hem in te vullen.

Bron Foto

Bron Foto

☼ Wat is je favoriete ijsjessmaak?
Ik ben dol op waterijs! Het liefst de perenijsjes van ola! Jummie!! Ook vindt ik die twister ijsjes erg lekker. Ook ben ik dol op swirls. Gewoon vanille ijs met aardbeien en ander vers fruit! Jummie

☼ Welke kledingstukken vind jij ‘s zomers onmisbaar?
Korte broek en een hempje! Zomers loop ik daar het liefst in rond. Jurkjes heb ik ook wel en die vindt ik zomers lekker luchtig maar als ik moet kiezen ga ik toch voor de korte broek met hempje. De korte broek heeft dan een zomerse print.

Bron foto

☼ Wat is je favoriete zomerse drankje?
Water met citroen denk ik. Ik drink de laatste tijd steeds meer water en ik vind met citroen er in het aller lekkerste.

☼ Wat is je lievelingsactiviteit ‘s zomers?
Zwemmen! Ik ben natuurlijk niet voor niks badjuf. Zomers lig ik het liefst aan het zwembad of op het strand. We hebben hier in Groningen niet echt een strand in de buurt maar als ik de mogelijkheid krijg dan doe ik dat het liefst.

Bron Foto

☼ Hoe ziet jouw typische zomerse make-uplook eruit?
Gewoon geen make-up! Soms alleen wat waterproof mascara op mijn bovenste wimpers. Maar ik zwem zo veel en helemaal nu ik deze zomer ook in een buitenbad werk is make-up meer onhandig dan dat het nog leuk is om op te doen.

☼ Wat is je favoriete zomerse liedje?
Felix Jeahn ft Jasmine Thompson – Ain’t Nobody

☼ Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Ik denk dat ik dan voor sla ga. Zomers ben ik dol op sla met komkommer en fetta kaas.

☼ Wat is jouw ultieme zomer Do It Yourself?
Armbandjes maken van draad! Zoals je in deze tutorial kunt zien.

☼ Wat voor geurtje draag je ‘s zomers?
Ik draag elke dag vaak een ander geurtje. Maar ik denk dat ik deze zomer vooral de body splach Shea van the bodyshop zal dragen.

☼ Welke plannen heb je voor de zomer?
Werken! heel veel en lange dagen werken. Ik heb drie baantjes deze zomer en dus moet er rond de 40 uur gewerkt worden. Gelukkig sta ik de meeste uren in een buitenbad dus kan ik wel optimaal van het hopelijk mooie weer genieten. 
Daarnaast zal ik eind deze zomer gaan verhuizen.

Wat ga jij deze zomer doen?

Geef een reactie

