Een kijkje in mijn Kikki K Planner – Juni 2015


Hey,

Van al mijn blogberichten wordt mijn blogpost over mijn nieuwe Kikki K planner elke dag wel een keer bekeken.
Omdat ik net ben gestart met een nieuw youtube kanaal: Its Marii’s Life. Leek het me leuk om een video te maken waarin je mijn Kikki K planner van binnen kunt zien. Ik zelf vindt het namelijk erg leuk om een kijkje te nemen in de planner van iemand anders.

De video staat al even online maar ik wilde hem hier ook graag delen.
Kijk je mee in mijn Kikki K?

Wat heb jij allemaal in je planner?

Geef een reactie

