Verhuizen, Het komt steeds dichterbij.


Bron

He,

Zoals ik al eerder schreef ga ik deze zomer verhuizen. Van mijn ouders naar mijn eigen huisje in een nieuwe omgeving. Nouja nieuw ik ben er wekelijks te vinden.
Onder het vele werken door ben ik druk bezig om dingen te regelen. Maar ook het uitzoeken van meubels, verf, vloer en dat soort dingen.
Je komt er ineens achter dat je verzekeringen moet afsluiten, dat verf niet zo goedkoop is als ik dacht en er zo veel energie maatschappijen zijn dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
In deze post een kleine update hoe ver het nu staat.

Als jullie dit lezen is het al weer vier weken geleden dat mijn ouders een kijkje mochten nemen in het huis. Het eerste wat ze zeiden was dat het groot was. Heel groot. ik zou er in verzuipen. Tja, dacht ik dan heb ik in elk geval genoeg ruimte om me heen. Daar houd ik persoonlijk wel van.
Ze hebben veel foto’s gemaakt en het ziet er echt goed uit. Ik kan niet wachten tot het zo ver is. Volgens de woningbouw worden ze half juli opgeleverd en krijg ik op korte termijn een brief met alle informatie. Korte termijn nouja we zijn al twee weken verder en ik heb nog niks gehoord.

Ondertussen zijn de eerste potten verf al gekocht. Ik ga voor een wit en in mijn slaapkamer wil ik een muur pastel/mint groen.
Mijn woonkamer meubels zijn al door de leenbakker geleverd. Mijn slaapkamer meubels worden eind juli geleverd. Maar hopen dat ik dan de sleutel heb.
Nu moet ik allen nog een bank en wat andere handige meubels voor in de badkamer. Ik wil ook niet te veel kopen want ik ben maar alleen.
Ook ben ik langzaamaan al dingen aan het inpakken. Mijn winterkleren zitten al in dozen en staat mijn kamer vol met gekochte dingen voor mijn huisje.
En dan de tuin, ik heb een lange tuin en wat ga ik daar mee doen. Wil ik tegels of zal ik gewoon gras doen. Allemaal dingen waar je overna moet denken. Ik wil het graag netjes hebben zodat ik er lang plezier van kan hebben.

Nu maar hopen dat ik snel meer informatie van de woningbouw krijg zodat ik verder kan.

Geef een reactie

