✿ Do It Yourself – Zomerse Vriendschaps Armbandjes knopen


Hoi,

Op internet kwam ik de leukste geknoopte armbandjes tegen. Ik wilde ze ook zelf knopen en een jaar geleden ben ik daar mee begonnen. Ze zijn makkelijk en leuk om te maken. Ze zien er leuk uit en je kan ze helemaal naar jou smaak maken. Het leek me leuk om er een Do It Yourself van te maken. Je kunt ze voor je zelf maken maar natuurlijk ook voor je vrienden.

In deze tutorial laat ik je zien hoe je makkelijk een basis armbandje kan knopen.

Heb je ook een armbandje geknoopt? Ik ben benieuwd naar het resultaat. Stuur je me een foto via twitter.

Een gedachte over “✿ Do It Yourself – Zomerse Vriendschaps Armbandjes knopen

  1. Heb een heleboel armbandjes gemaakt! Ik doe dit zelf al jaren en er zijn speciale websites met allemaal patronen. Is heel erg leuk om te doen. Je kunt mijn armbanden vinden op mijn Facebookpagina: MadeByRissie (weet niet hoe je ze via Twitter moet versturen, sorry). Groetjes, Mariska

Geef een reactie

