Yankee Candle Wishlist


He,

Zoals al wel vaker op mijn blog voorbij komt ben ik gek op geurkaarsen en waxmelts. Ik brand bijna elke dag wel een melt of een geurkaars. I love them!! Vooral die van Yankee Candle zijn favoriet. Er zijn nog genoeg kaarsen die ik graag zou willen hebben. Maar op dit moment mag ik even niks van mijzelf kopen. Dus leek het me leuk om een lijstje te maken van de kaarsen die op mijn wishlist staan.

Vandaag laat ik de kaarsen zien die ik nog graag wil kopen.

Op nummer 1 staat Ocean Star.
Geuromschrijving: De geur of zonovergoten wateren met Aloe, citrus en lotusbloem.
Deze geur lijkt me heerlijk omdat er lotusbloem in zit. dat is echt mijn favoriete geur. Ik wilde hem laatst kopen bij Yankeedirect.com bleek hij uitverkocht. Hopelijk komt hij nog terug.

Sun & Sand
Geuromschrijving: Tropische strand geur met zoete sinaasappel bloem, lemon citrus, frisse lavendel en musk.
Ik ben dol op frisse geuren die met zon, zee en strand hebben te maken. Deze lijkt me dan ook heerlijk.

Coconut & Vanilla bean
Geuromschrijving: Pure coconnoot en warme vanille.
Ik ben dol op de geur van kokos en hier met een vleugje vanille lijkt me echt heerlijk.

Beach Walk
Geuromschrijving: verfrissend zout water en de zee. Musk verwarmd met zonnige noten van mandarijn en oranjebloesem.
Ik hou niet zo van sinaasappel geur maar deze zou ik toch echt eens willen ruiken.

Champaca Blossom
Geuromschrijving: De zeldzame schoonheid en vreugdevolle geest van betoverende champaca bloesems komen tot leven in deze fruitige bloemen nectar.
Deze geur heb ik gehad in een tart en ik vond hem heerlijk! Ik zou er graag een nog eens een jar van kopen.

Zoals je misschien al ziet ben ik vooral van de frisse geuren. Sommige van deze geuren zal ik waarschijnlijk niet meer kunnen krijgen. Tenzij je er veel verzendkosten voor over hebt.

Welke Yankee Candle geuren staan op jou wishlist?

Geef een reactie

