I Wish Tag


He,

Tags ik vind ze leuk. Ik lees graag tags bij anderen en zo kwam ik toevallig weer op 2wmn.nl de I Wish Tag tegen. Een leuke tag die me leuk leek om in te vullen.

Lezen jullie mee?

1. ALS JE ALLES ZOU MOGEN ZIJN, WAT ZOU DAN JE DROOMBAAN ZIJN?
Volgens mij heb ik dat al eerder laten vallen. Ik zou heel graag dolfijnentherapie willen geven aan kinderen met een verstandelijke / lichamelijk beperking. Dat zou echt mijn droombaan zijn.
Wat ik nu doe vindt ik trouwens ook ontzettend leuk. Bewegingsagogie past bij me en elke keer denk ik weer. Wauw ik krijg hier voor betaald. Net als het zwembadwerk.
Toen ik een jaar of 16 was ging ik werken omdat ik geld wilde verdienen. Dat is nu wel anders. Ik heb veel plezier in mijn werk en zou niet zonder kunnen.

2. ALS JE EEN SUPEROVERDREVEN LUXE IETS ZOU MOGEN AANSCHAFFEN, WAT ZOU HET DAN ZIJN?
Hmmmm moelijk. Misschien dan toch een prive vliegtuig die mij en mijn familie/vrienden overal naar toe kan brengen waar ik maar wil. Stiekem zou ik best wat meer van de wereld willen zien.

3. ALS JE EEN DAGJE OP ZOU MOGEN TREKKEN MET EEN FILM/SERIE KARAKTER, WIE ZOU DAT DAN ZIJN?
Jane Rizzoli van serie Rizzoli & Isles. Haar karakter spreekt me erg aan. Grappig maar ook een doorzetter die dingen aanpakt. Ik zou best een dagje met haar mee willen lopen.

4. ALS JE EEN LOCATIE MOCHT UITKIEZEN WAAR JE EINDELOOS NAARTOE GETELEPORTEERD ZOU KUNNEN WORDEN, WAAR ZOU DAT DAN ZIJN?
Naar een rustig plekje met heerlijk weer, veel natuur en een strand. Een privΓ© eiland met een strandhuisje er op. Het zou me heerlijk lijken om daar na een werkweek te kunnen ontspannen.

5. ALS JE IETS DOOR ZOU KUNNEN BLIJVEN ETEN, ZONDER ER DIK OF MISSELIJK VAN TE WORDEN, WAT ZOU HET DAN ZIJN?
Chips!! Ik ben dol op chips vooral dorritos en die van lays.

6. ALS JE EEN ANGST VAN JEZELF ZOU MOGEN WEGNEMEN, WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?
Mijn hoogtevrees. Ik ben serieus al bang als ik boven in een wandrek moet staan. We hebben het op mijn opleiding nog eens gedaan. Mijn klasgenoten konden niet geloven dat ik dat eng vond. Tot ze me op de helft van het wandrek zagen staan. Toen pas hadden ze door hoe eng ik het vond. Zweten, trillen ik ben dan serieus bang dat ik er af val. Klinkt heel stom maar het is wel zo.
Deze angst zou ik best kwijt willen.

7. ALS JE EEN SUPERPOWER ZOU KUNNEN HEBBEN, WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?
Ik zou best wel magie kunnen gebruiken. Net zoals Harry Potter. Je trekt je toverstaf en er gebeurd van alles. Lijkt me erg handig.

8. ALS ER EEN BAND WEER BIJ ELKAAR ZOU KOMEN EN EEN PRIVE CONCERT BIJ JOU THUIS ZOU KUNNEN GEVEN, WIE ZOUDEN DAT DAN ZIJN?
Krezip!! Vanaf mijn 16e was ik fan van deze band. Nu luister ik nog vaak nummers terug. Ik ben blij dat Jacqueline Govaert door is gegaan met muziek maken. Als ze zouden komen zou ik keihard mee zingen met al hun nummers.

9. ALS JE ELK DIER ALS HUISDIER ZOU MOGEN HEBBEN, WELK DIER ZOU JE DAN WILLEN?
Ik wilde zeggen een dolfijn maar dat vindt ik zielig. Die horen thuis in de oceaan niet bij mij in de achtertuin. Ik zou gaan voor katten. Vanaf dat ik geboren ben zijn er altijd al katten bij ons thuis geweest. Thuis bij mijn ouders hebben ze er nu vier en ik kan me geen leven zonder ze bedenken. Toch kan ik ze niet mee nemen naar mijn eigen huisje straks. Ik ben van plan om dan langs het Asiel te gaan.
De savannah kat lijkten me hele toffe katten. Ze worden net zo groot als een hond en zijn een kruising tussen een kat en een serval.

Hoe zij jij deze TAG invullen? Overnemen mag πŸ™‚

Geef een reactie

