My Life in 20 Questions


He,

Vandaag weer eens een TAG voor jullie. Ik vond de my life in 20 questions tag op 2WMN.
Ik vond hem leuk en vulde hem in.

Lees je mee?

1. Favoriete Kleur?
Pastel kleurtjes en dan voornamelijk pastel roze of mint groen.

2. Favoriet Getal?
Even getallen zoals 10, 20, 25.

3. Droombaan?
Ik wilde altijd dolfijnen trainer worden. Nu zou het aanbieden van dolfijnen therapie me heel vet lijken. De eisen zijn erg hoog voor zo’n baan. Dus dat houd me tegen om het te doen. Je moet alleen al drie talen vloeiend spreken en schrijven. Met de Nederlandse taal ben ik grammaticaal al zwak laat staan in andere talen.
De drie baantjes die ik nu heb vindt ik leuk genoeg.

4.Waar zie jij jezelf wonen in je eentje/op jezelf?
Ik woon nu nog thuis maar in Juli verhuis ik naar mijn eigen huisje. Ik zie me daar nog wel een tijdje wonen. Anders zou ik best op Curaçao willen wonen. Elke dag aan het strand snorkelen, mooi weer dat lijkt me wel wat.

5.Favoriete manier van reizen?
Dan kies ik toch voor de auto. Sinds ik mijn rijbewijs heb kan ik niet meer zonder. Als het echt niet  kan pak ik de trein. Als deze op tijd rijden dan gaat dat ook prima.

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?
Vooral aan mijn Youtube en blog werken. Daarnaast gezellige dingen doen met vriendinnen. Films of series kijken, Muziek luisteren en sporten.

7. Favoriete kleding winkel?
Als het om sportkleren gaat Adidas. Voor mijn werk loop ik alleen maar in sport kleren. Voor gewone kleren ga ik graag naar de Sting of Primark.

8. Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?
Kensington! ik draai hun cd grijs op het moment. Daarnaast zou ik weer naar Jacqueline Goavert willen.

9. Favoriete thee? 
Citroen thee van lipton of iets van munt thee.

10. Verzamel je iets?
Eeehmm jaa, Yankee Candle tarts. Loopt ook een beetje uit de hand geloof ik ;).

11. Ik kan iet slapen zonder?
Neusspray! Echt heel fout ik weet het. Ik ben er verslaafd aan. Ik kan er niet zonder slapen. Ik moet daar echt mee gaan stoppen.

12. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?
Hmmm, ik zou de helft op de bank zetten. Ik zou een mooi huisje voor me zelf kopen en een rondreis door America doen.

13. Favoriete Make-up merk?
Heb ik niet echt want ik draag weinig make-up vanwege mijn werk. Maar ik gebruik graag de mascara van Maybelline of Rimmel.

14. Favoriete lekkernij? 
Chocola en dan vooral die van Milka.

15. Favoriete seizoen?
Zomer!! ik hou van de zon en het heerlijke weer in de zomer. Lekker in een hempje en korte broek over straat. Mag van mij altijd wel.

16. Slaap je met je deur open of dicht?
Eeeeh, dicht.

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Just for fun!

18. Heb je een abonnement op (een) tijdschrift(en)?
Nee, al zou ik best de donald duck weer willen.

19.  Wat deed je afgelopen nacht om 00.00 uur?
Slapen!

20. Favoriete parfum? 
Bruno Banani – Magic Woman.

Dat was de TAG alweer. Wil je hem ook invullen? Neem dan gerust over en laat even een linkje achter zodat ik die van jou ook kan lezen.

Geef een reactie

