Plog – Vrijdag 24 april 2015


Vandaag al weer de laatste plog van deze week! Op vrijdag heb ik altijd les en ging ik weer richting Zwolle.

Goedemorgen de wekker ging weer om 6.00 uur. Ik had om 9 uur afgesproken om met mijn groepje onze presentatie te bespreken. Ik trof Mila weer op het koffiezetapparaat aan. Tijd voor een selfie.

Het was echt mistig buiten. Zelfs koud. Ik wandelde snel door naar het station.

In Zwolle aangekomen was het heerlijk weer. Ik liep weer richting school. Hallo Windesheim.

Samen met ons groepje bespraken we onze presentatie en maakten we de powerpoint af. Ik heb nog nooit in mijn leven zo kort aan een presentie gewerkt en hem nog op de dag zelf in elkaar gezet. Ik had daarna nog een afspraak met mijn intervisie groepje. Om 12 uur moesten we presenteren. Het liep niet erg lekker en dat had ik wel verwacht. We hadden immers zo weinig voorbereidingstijd. Gelukkig hadden we de presentatie met een 6je gehaald. Weer iets afgesloten.

Na de presentatie hebben we nog nageklets en ben ik daarna naar het station gegaan. Op naar huis.

Op Koningsdag hebben wij altijd vrijmarkt bij ons in het dorp. Heel gezellig en altijd veel te doen. Ook dit jaar weer hadden mensen drie weken van te voren hun plekje al afgezet. Wij staan zelf niet op de markt maar een collega van mijn vader had gevraagd of hij bij ons op het grasveld mocht staan. Toen ik thuis kwam waren mijn ouders het grasveld aan het afzetten.

Binky geniet ook van het mooi weer.

Mila die vond het maar wat interessant wat er allemaal gebeurde. We hebben hem altijd aan een tuigje buiten. Hij wilde wat graag verder. Soms maak ik hem los en gaan we samen op pad en voor het huis kijken. Mila is altijd zo nieuwsgierig en wil niks missen.

Na een kopje thee was ik naar mijn kamer gegaan om aan school te werken. Deze boef was weer naar boven gesneekt en stond dus weer in mijn kamer.

Na het eten stak ik Snow in Love aan. Het is eigenlijk een wintergeur maar ik vindt hem nog steeds heerlijk ruiken.

Voor ethiek moet ik nog één opdracht maken. Ik hik er al weken tegenaan. Ethiek is niet zo mijn ding maar goed ik moet het afsluiten. Ik ondernam een poging. Wat een lastige opdracht is het steeds veel moeilijke woorden waar ik de helft niet van snap. Ethiek is echt niks voor mij. Na anderhalf uur staakte ik mijn poging. Kwam mijn zusje thuis en ben ik op de bank gaan zitten voor de tv. Om 10.00 uur ging ik naar bed want de volgende dag stond er weer een werkdag in het zwembad op de planning.

Dit was mijn plogweek ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens te zien hoe een randoom stage/school week van mij er uit ziet.

Vinden jullie dit voor herhaling vatbaar? Ik zit er over te denken om misschien weer elke maandag het fotomomentje terug te laten komen.

Laat in de reacties weten wat je er van vindt.

Geef een reactie

