Plog – Woensdag 24 april 2015


Heeee, ook vandaag heb ik weer een nieuwe plog voor jullie.

Om 6.00 uur gaat mijn wekker. Ik kleed me aan, ontbijt met een bakje brinta en wandel naar het station. Het is niet zulk mooi weer als de dag ervoor.

Op Groningen wacht ik op de bus naar Drachten. Het was rustig op het station.

We stonden in de file richting Drachten. Gelukkig niet heel lang.

Ik eet onderweg nog even een broodje. Mijn verstandskies begint door te komen. Eten gaat erg moeilijk ik doe er bijna 20 min over om dit broodje weg te krijgen. Verstandskiezen zijn vervelend.

En aangekomen op mijn stage. Ook hier heb ik weinig foto’s gemaakt. Ik werk namelijk met verstandelijk beperkten op mijn stage en hun privacy is belangrijk. Ik fiets, wandel en beweeg veel met de cliënten.

Om 15.00 uur mag ik naar huis. Ik heb twee uur reistijd naar Drachten en we hebben op de stage zelf geen tijd om te rapporteren. Ook is mijn aansluiting slecht dus mocht ik altijd de bus van 15.15 zodat ik niet zo lang op station Groningen moet wachten op de trein. Busje kwam er al weer aan. Thuis zit ik dan het laatste uurtje rapportages te maken van die dag.

Deze boef was naar boven gesneekt. Hij kruipt meteen in mijn klerenkast. Daar krijg je hem moeilijk uit. Daarna sprong die op mijn vensterbank om naar buiten te kijken.

Na het eten ga ik weer naar boven om aan school te werken. Ik ben dol op geurkaarsen en waxmelts. Hier heb ik vanilla lime aan van Yankee Candle.

Yes, ik heb nog veel aangepast aan mijn stage verslag en eindelijk is hij af! Ik print hem uit zodat ik hem vrijdags meteen kan inleveren.

Om half 8 sluit ik mijn laptop neem een douche en kijk nog naar Criminal Minds. Om half 10 kruip ik mijn bed in. Want morgen is de laatste stage dag.

Geef een reactie

