Plog – Dinsdag 21 April


Vandaag weer een plog van mijn dag.  Vandaag was mijn vader jarig en nam ik afscheid op één van mijn stage plekken.

Goedemorgen, mijn wekker ging om 7.00 uur. Ik ontbeet met een bakje brinta en maakte me klaar voor de dag. Dit is wat ik elke dag gebruik. Ik draag alleen elke dag een andere parfum.

Brood is gesmeerd, drinken is klaar en nog een appel voor de terugreis. Ready to go!

Het is weer heerlijk weer. Op naar Zwolle waar ik eerst nog 2 uurtjes voor moet reizen.

Ik moet altijd via Groningen reizen. Ik reis eerst met Arriva en daarna stap ik over op de NS.

Op Zwolle aangekomen moet ik rennen voor de bus. Mijn fiets is vorige week gestolen op station Zwolle. Ik baal er nog steeds van want nu moet ik alles lopend doen. Fietsen is veel sneller. Met de bus op naar de Twijn waar ik elke dinsdag ochtend stage liep. Ik nam afscheid van de lieve kinderen en docenten en daarna weer met de bus naar school.

Hallo Windesheim. Ik doe er lopend echt veel langer over dan met de fiets.

Ik liep stage bij het Ambulatorium een bedrijf op school die verschillende projecten doet. Op school aangekomen nam ik een intake af.

Een verslag schrijven van de intake met een lekker ijsje. Ik ben echt dol op waterijsjes.

Omdat het mijn laatste dag was besloot ik eerder naar huis te gaan. Ik wilde nog aan opdrachten voor school werken maar die had ik thuis op mijn laptop staan. Treintje weer naar huis. Het was heerlijk weer.

Onderweg was er weer eens vertraging door een storing. Ik moest bij Assen overstappen op de stoptrein die wel ging en ik was daardoor later thuis dan gepland. Dat werd dus ook uit de magnetron eten. Het ziet er niet smakelijk uit  maar het was best lekker.

Na het eten ga ik snel achter mijn laptop zitten. Voor het afstuderen moet ik een portfolio inleveren met 16 bewijslasten. Ik ben al druk met verzamelen. Ik kon er weer twee afstrepen. We zijn er bijna!

Nederlandse taal is voor mij erg moeilijk. Op de basisschool moest ik altijd van die extra boekjes maken. Nog begrijp ik niet alle regels. Ze hebben me nooit getest op dyslexie maar op de opleidingen denken mijn docenten wel dat ik er een vorm van heb. Ik kreeg mijn stage verslag terug en moest hem aanpassen op spelling. Inhoudelijk was hij gelukkig wel goed. Dit is echt wat er bij mij altijd gebeurd. Inhoudelijk zijn mijn verslag goed maar taal technisch mankeert er veel aan. Ik begin aan het verbeteren van alle spellingfouten.

Ik werk daarna nog aan een presentatie die ik die vrijdag moest geven. om 20.00 uur sluit ik de laptop af en neem ik een douche. Kijk nog even tv en ga om 21.30 naar bed. De wekker gaat de volgende dag weer om 6.00 uur.

Geef een reactie

