Plog – Maandag 20 april


Het ploggen zie ik bij een aantal bloggers vaak terug komen. Omdat mijn laatste stage week in ging leek het mij leuk om dit bij te houden door middel van een plog. Deze week komt er tot vrijdag een plog online.

Kijk je mee met mijn laatste stage week?

Zo ziet mijn week er uit. Ik heb een Kikki K agenda. Daar houd ik alles in bij. Zondags maakte ik deze foto.

Mijn wekker ging om 7.15 deze ochtend. Eerst ontbijten en me klaar maken voor een nieuwe werkdag. Ik werk namelijk elke maandag. Mijn tas was klaar voor vertrek.

Beneden aangekomen trof ik Skipper zo aan. Eigenlijk mag hij hier niet zitten maar stiekem doet hij het toch.

Mila trof ik bij de achterdeur aan. Hij wilde erg graag naar buiten en kijkt hier door het raam. Helaas moest hij nog even wachten tot mijn moeder thuis zou zijn.

Een blauw lucht! Daar wordt ik blij van. Ik pak de laatste spullen en vertrek naar mijn werk.

Voordat ik de auto uit de garage rijd, geef ik Maupie nog wat brokjes.

Op naar het werk. Het was druk onderweg. 40 kilometer autootjes en veel vrachtverkeer. Maar gelukkig was ik nog optijd.

Op mijn werk heb ik niet veel foto’s gemaakt. Ik werk met verstandelijk beperkten en ik vindt hun privacy belangrijk. Aangekomen op het werk maak ik alle deuren los en klets ik over het weekend met een collega. Als ik de gymzaal binnen wandel zie ik dit gevaarte er liggen. Die moet ik samen met collega fyiso opruimen. Altijd een klusje maar we noemen het onze ochtend work-out.

Ochtends zwem ik met cliënten dus moet ik controleren of de waardes van het water goed zijn en of de temperatuur warm genoeg is. Vandaag was het 34 graden. Daarna maak ik de gymzaal klaar voor middags en spring ik het zwembad in om de hele ochtend met cliënten te zwemmen.

Ik lunch met een tosti kaas, thee en een tuinkruiden bouillon. Het is heerlijk weer dus dat doen we buiten. Daarna heb ik nog weinig foto’s gemaakt. Ik was middags in de gymzaal aan het werk. Om half 5 sprint ik naar een woning om mee te eten want om 5 uur moest ik weer in het zwembad liggen.

Ik zwom nog tot 20.00 uur met de cliënten en daarna was mijn dag voorbij.

Ik drink en eet nog wat en spring vervolgens mijn bed in. Ik werk elke maandag 11 uurtjes en aan het einde van de dag ben ik dan ook moe. Tijd om te slapen.

Morgen weer een plog.

Geef een reactie

