Mijn Ikea Wishlist – Werkkamer


Ergens deze zomer zal ik gaan verhuizen. Ik ben al druk bezig met meubels uitzoeken. Ik vind het heerlijk om rond te snuffelen op verschillende websites. Leenbakker en Ikea zijn favoriet.

Bij de leenbakker heb ik inmiddels mijn gehele woonkamer set al gekocht. Ik vind hem prachtig en ik kan niet wachten tot ik het huis in kan en alles een plekje kan geven. Spannend maar ook erg leuk.

Ikea heeft echt te leuke dingen en werkelijks snuffel ik wel wat rond.
Omdat ik drie slaapkamers heb straks ben ik van plan om รฉรฉn van de kamers om te toveren als werkkamer. Op de werkkamer wil ik lekker achter mijn computer kunnen maar ook al mijn boeken, dvd’s en administratie kwijt.

Dit bureau kwam ik tegen en ik vind hem perfect. Je kan je snoeren allemaal netjes wegwerken en mijn computerkast kan er in. Micke Bureau

Dan de Kallax kasten van Ikea, ik vind ze echt geniaal. Naast mijn stapel aan groeiende boeken kunnen mijn dvd’s, computer games en administratie mappen in. Multifunctioneel wat mij betreft. Je hebt hele grote versies maar ook kleinere. Ik zit er over te denken om twee van de kleine roze te kopen. Ik wil mijn werkkamer wit laten dus een beetje kleur in meubels vind ik dan wel mooi. Kallax Kast

Wat staat er op jou Ikea Wishlist?

2 gedachtes over “Mijn Ikea Wishlist – Werkkamer

  1. Leuk! Ik ben ook dol op Expedit (de voorloper van de Kallax serie). Wij hebben alles in donkerbruin (bijna tegen het zwarte aan). Soms zou ik het ook wel mooi gevonden hebben als we het in het wit hadden. Maar ja deze kleuren hadden we al in het appartement xD

    En ook wel grappig, in het appartement had ik MIKAEL bureaus, dat is de voorloper van MICKE :p haha

    • Haha ja tof he. ik ben nu elke dag op ikea wat aan het rondsnuffelen naar banken en badkamer kasten etc ๐Ÿ™‚ ik twijfel nog wel over het MICKE bureau. ik wil mijn vaste computer er op en hij lijkt net wat te klein.

Geef een reactie

