Een nieuwe baan!


Vandaag weer even een persoonlijke post. De afgelopen drie weken was vol verassingen. Er gebeurden spontaan dingen en voor dat ik het wist had ik ineens een nieuwe baan.

De genen die mij nu al een tijdje volgen weten dat ik naast youtube/blog nog fulltime studeer en partime werk. Ik werk al als bewegingsagoog en weekends vind je mij in het zwembad.

Eind juli begin augustus zal ik waarschijnlijk gaan verhuizen naar mijn eigen woning. Weg onder mijn ouders vleuges. Iets waar ik al een jaar naar verlang. Helemaal nadat ik al drie jaar op kamers heb gewoond. Maar een huis kost geld en als mijn studie afgerond is zal ik toch meer moeten werken om rond te komen in de maand.

Via mijn werk in het zwembad kwam er naar voren dat ze in een buitenbad nog mensen zochten. Een fulltime baan in een buitenbad voor vier maanden. Fulltime werk dat is wel waar ik naar op zoek ben. vier maanden is in elk geval een begin.

Na goed nadenken en in overleg met mijn baas besloot ik om er te gaan solliciteren. Tijdens de sollicitatie hoorde ik al dat ik voor 24 uur was aangenomen in het zwembad. Naast mijn baan als bewegingsagoog en mijn werk in het zwembad waar ik al werkte, heb ik nu een fulltime baan voor vier maanden.

Ik ben er super blij mee maar ik besef me ook dat ik hierdoor waarschijnlijk minder aanwezig zal zijn op mijn blog of youtube. Iets wat ik ook wel jammer vind. Aangezien ik van plan ben om mijn persoonlijke YouTube kanaal deze zomer te starten. Nu zal dit waarschijnlijk pas september worden.

Ik heb nu in elk geval de gehele zomer werk en dat is een prettig vooruitzicht.

Hebben jullie ook een zomer baantje?

2 gedachtes over “Een nieuwe baan!

Geef een reactie

