Tag – Something About Food


Vandaag heb ik weer een Tag voor jullie. Ik had hem al op verschillende blogs voorbij zien komen. Het leek me leuk om hem ook in te vullen.

Als je iedere dag nog maar een soort gerecht als avondeten zou mogen eten, wat zou dat dan zijn?
Hmmm, lastige vraag. Ik denk dat ik dan voor aardappelschijfes, Kipsate stokjes en witte bonen en tomatensaus zou gaan. Ik weet het raare combinatie maar ik vind het lekker.

Welk drankje bestel jij altijd in een restaurant? 
Ik bestel altijd een icethee. Het liefst met prik en een schijfje citroen.

Wat was vroeger je lievelingseten?
Hahaha, sowieso patat.

Wat is het laatste dat je hebt gegeten of hebt gedronken?
Ik heb net een half broodje sandwichspread en kaas + een half broodje salami op. Een beschuitje met gekleurde muisjes en een beker melk.

Als jij mag kiezen waar je uiteten wil, waar ga je dan naartoe?
De wok. Ik ben een hele moeilijke eter. Zo eet ik en heel weinig maar vind ik ook niet veel dingen echt lekker. Bij de wok vind ik bijna alles lekker. Kan ik kiezen wat ik wil en zijn de porties niet zo groot.

Wat lust je écht niet?
Champignons en Vis. Ik eet alles wat ik op mijn bord krijg gewoon op. Ookal lust ik het niet. Maar champignons en vis laat ik echt staan.

Om welk gerecht sta jij bekend?
Mijn taco ovenschotel. Die heb ik ooit eens gemaakt toen ik nog op kamers woonde. Daarna met een vriendin gemaakt en die vond hem ook erg lekker. Verder kook ik op dit moment nog niet zo veel. Dat komt pas als weer als ik uit huis ga.

Chips of chocolade?
Als ik dan moet kiezen ga ik voor Chips. Ik ben er dol op, eet er zo een zak van leeg. Van de meeste chips houd ik wel.

Wat eet jij het liefst in de bioscoop?
Zoute popcorn vind ik het lekkerst. Anders dan doe ik vaak pringles hot en spicy.

Wat eet jij het liefst als ontbijt?
Zoals ik al zij ben ik een moeilijke eter. Ik kan totaal niet snel eten. Ik ben dan ook altijd als laatste klaar. Ochtends heb ik daar het meeste last van. Sinds een 2 jaar ontbijt ik met brinta en dan krijg ik ochtends prima weg.

Je moet kiezen: alleen nog maar voorgerechten of hoofdgerechten eten?
Dan ga ik voor de hoofdgerechten. Dan weet ik zeker dat ik genoeg eten binnen krijg.

 Je staat voor het snoepschap in de supermarkt. Welk snoep kies je uit?
Zoute drop, Wirters Original of van die biggetjes.

Wat is jullie lievelingseten?

Liefs Marii

Geef een reactie

