Mini planner / Yankee Candle Shoplog


In de voorjaars-vakantie had ik een dagje vrij van school. De stad in gaan daar heb ik nog amper tijd voor dingen die ik koop gaan vaak via webshops. Dus ik vond het tijd om even Groningen in te gaan. Veel heb ik niet gekocht want ik vond het best tegenvallen. Overal was winter kleding in de uitverkoop maar die heb ik nog genoeg. De lente kleren vond ik nog niet echt terug dus echt een mini shoplogje.

In mijn kerstpakket zat een JewelCard. In Groningen zelf kon ik die alleen bij Lucardi laten verzilveren. Ik wilde erg graag een simpele maar leuke ring. ééntje die ik overal bij kan dragen en niet snel blijft haken achter iets. Online had ik al wat leuke gezien maar omdat ik mijn ringmaat niet weet ging ik naar de winkel. De bovenstaande ring kocht ik. Ik hou echt van simpel met witte steentjes. Voordeel was dat hij nog in de sale was ook. ( de foto is niet zo mooi gelukt ).


Daarna ging ik langs de Søstrene Grene. Een super leuk winkeltje die van alles en nog wat verkoopt. Van hobby spullen tot aan bak spullen. Zo ook deze stickers. Ik zag ze op een gezellige planner facebook pagina al een paar keer voorbij komen en ze leken mij wel handig om te hebben. Er zitten 10 vellen in en de stickers kosten 72 cent. Dat is echt geen geld! De sterretjes en de hartjes vindt ik het leukst. Ik weet nog niet goed waar ik ze voor wil gebruiken maar dat zie ik dan wel weer.

Bij de V&D lunch ik altijd en meestal snuffel ik nog even langs de boeken afdeling. In Groningen hebben ze nu ook een gedeelte met allemaal spullen van Paperchase. Ik kwam deze super schattige stickers tegen. Ze waren in de sale voor 75 cent. Anders had ik ze niet gekocht want de normale prijs vond ik best veel voor een paar stickers. Super leuk om deze in mijn agenda te gebruiken.

Yankee Candle meestal koop ik ze online of ga ik naar US Candles in Zwolle. Nou was ik er laatst achter gekomen dat een klein winkeltje Lily en Rose ook Yankee Candle verkoopt. Ik ben er langs gelopen en ik heb natuurlijk weer een hele buit mee genomen. Voornamelijk tarts omdat ik dan de geuren kan uitproberen. Lily en Rose heeft een kleine collectie van Yankee Candle en nu waren voornamelijk de winter geuren aanwezig. Wel hadden ze de nieuwe geuren in de winkel staan. stiekem had ik gehoopt dat ze celebrate ( paas geur) ook zouden hebben maar helaas.

Dit was mijn kleine shoplog.

Liefs Marii

Geef een reactie

