Sims 4 aan het werk – Schreenshots Preview


Afgelopen donderdag 12 maart ben ik samen met Rosana uitgenodigd door EA voor het Sims 4 aan het werk event. We mochten de nieuwe uitbreiding voor drie uurtjes spelen en hier een preview over schrijven. Rosana en ik zijn samen het spel gaan ontdekken. We hebben echt fun gehad. We wisten niet waar we kijken moesten op den duur. Er was zo veel te zien.

Rosana heeft een geschreven preview op simsnetwerk staan en ik heb een video preview gemaakt. Bekijk de video hieronder.

Wat gaan jullie als eerst doen met de nieuwe uitbreiding?

Een gedachte over “Sims 4 aan het werk – Schreenshots Preview

  1. Ik heb de trailer gezien en het lijkt mij echt ontzettend gaaf om je eigen zaak te kunnen openen.
    Misschien is het ook wel leuk om je sim wetenschapper of dokter te laten worden.
    Ik kan in ieder geval niet wachten tot ie uit komt:).

    PS: Wat vind jij het leukst aan de uitbreiding?

Geef een reactie

