Mijn Yankee Candle Stash


Yankee Candle misschien wel een lichte verslaving. Elke keer als ik weer op de website van sensational home kijk of eventjes langs de US Candles in Zwolle loop, zwijmel ik weer weg bij die kaarsen. Ik moet mijzelf echt in houden om niks te kopen want ik heb voorlopig nog genoeg kaarsen.
Ik vindt Yankee Candle echt de beste geurkaarsen die er zijn. Ze hebben zo veel verschillende geuren en de kwaliteit ervan is echt goed. Als ik daarmee kijk naar de prijs en branduren vind ik ze niet duur.

Het leek me leuk om jullie al mijn Yankee Candle geuren te laten zien.

Ik begin bij al mijn jars. Deze potten vindt ik het fijnst je kan kiezen uit small, medium en large jars en ze verschillen hiervan in branduren natuurlijk.

Mijn Large jars zijn:
Pink sands mijn favoriete geur als deze op is koop ik hem zeker weer.
Citrus Tango leeg mij erg lekker maar eenmaal geroken viel hij tegen. Als je van de geuren van limoen, citroen en grapefruit houd is deze echt wat voor jou.

Mijn Medium Jars zijn:
Snow in love één van de bekendste winter geuren. Ik vind hem heerlijk! Je kan ook aan de pot zien dat ik hem veel brandt. Een geur die ik volgend winter zeker weer zou kopen.
Turquoise sky is de enige geur die ik nog niet gebrand heb. Hij ruikt heerlijk fris ik vind het echt een zomer geur. Deze ga ik bewaren voor in mijn nieuw huisje.

Mijn Small Jars zijn:
Bahamaa breeze en beach flowers beide geuren doen me denken aan de zomer. Beach flowers is van deze twee mijn favoriete en ruikt heerlijk naar bloemen. Bahamaa Breeze heeft meer een fruitige geur.

Dan heb ik nog één voltive en dat is Sugard Apple. Deze hoort ook tot de wintercollectie van 2014.

Dan mijn waxtarts. Ik vind het handig om deze te kopen want dan kom je er achter of je een geur lekker vind of niet. De waxtarts branden 8 uur en soms nog wel meer. Omdat ik maar een kleine brander heb snijd ik de tarts altijd door midden. Erg fijn want zo kan ik er twee keer mee doen.

De waxtarts die ik nu bezit zijn:
Soft Blanket: Je kamer gaat hier heerlijk van naar net gewassen lakens ruiken.
Fireside Treats: Moet naar marsmellows ruiken.
Black Coconut: Ik ben zelf dol kokos geur en ik was erg benieuwd naar deze.
Blissfulautum: Geur voor in de herfst.
Vanilla Lime: Deze rook ik in de winkel en ik vond hem heerlijk. Tussen vanille en limoen in.
Beach Wood: Hier ben ik heel benieuwd naar.
Under the palms: Hier moet een vleugje kokos in zitten.
Midsummer night: Deze lijkt me echt wat voor in de zomer.
Christmas Memories: Doet je nog terug denken aan kerst.
Cranberry Ice: Deze vindt ik erg lekker je kamer gaat licht zoet naar cranberry ruiken.
Christmas Eve: Deze heb ik op kerstavond gebrand een kruidige geur. Niet echt waar ik van houd.
Angel Wings: Ruikt naar vanille en suiker niet mijn favoriet maar wel lekker.

MIjn favoriete geuren zijn: Pinks sands, snow in love, Turquoise Sky en Beach flowers.
Wat zijn jou favoriete geurkaarsen?

4 gedachtes over “Mijn Yankee Candle Stash

  1. Dayum haha. Ik wil niet eens weten hoeveel dit bij elkaar kost. Ik wil ze ook echt heel graag maar voorlopig nog ff niet. Ben erg benieuwd naar herfst- en kerstkaarsen. Dat is tenslotte ook echt de tijd dat ik de meeste kaarsen brand en die geuren zijn altijd zo gezellig 😀

    • Hahaha als je eenmaal begint kan je niet meer stoppen!! 🙂 ik vind vooral de zomer en frisse kaarsen erg lekker 😀 Ik brand zomers inderdaad ook veel minder omdat je dan toch ramen enzo open hebt staan.

  2. Geweldige kaarsen zijn het toch, ik koop de mijne altijd bij Cigo Raika in Rotterdam, daar hebben ze 2 kasten vol staan en kan je de geurtjes eerst ruiken voordat je ze koopt, dan weet je zeker dat je een geur lekker vind (:

    • Oh wat leuk :). Ik ben er nu achter dat ze bij ons in het dorp ook een kast hebben staan. Heel fijn is dat om eerst even te kunnen ruiken. Ik koop exclusieve vaak op de gok. Tot nu toe nog maar 1 gehad die ik echt niet lekker vindt.

Geef een reactie

