Sims 4 aan het werk nieuwe trailer


Gisteren zag ik via Pinguintech.nl dat de Sims 4 aan het werk op 2 april in Nederland zal uitkomen.
vandaag zag ik via twitter ineens een nieuwe Sims 4 trailer voorbij komen. Deze trailer moest ik natuurlijk even met jullie delen.

Deze nieuwe uitbreiding lijkt me tof en ik ga er zeker lets play’s van opnemen. Wat een geluk dat het dan paasweekend is en ik 3 dagen vrij ben 🙂

Wat vinden jullie van deze nieuwe uitbreiding?

2 gedachtes over “Sims 4 aan het werk nieuwe trailer

  1. ik heb hem gereserveerd via bol.com maar daar staat dit Nog niet verschenen – reserveer een exemplaar Beschikbaar op 30-04-2015 komt hij nou 2 april of 30 april uit?

Geef een reactie

