Kikki K Planner Set up – Januari


Ookal is het nu al februari ik wilde toch nog mijn planner set up van januari met jullie delen.
Ik hem mijn Kikki K nu een maandje en ik heb er nog steeds geen spijt van. Langzaam aan krijgt hij steeds meer vorm. Wel ben ik nog steeds aan het zoeken wat voor mij werkt en wat ik prettig vind. Ook heb ik nog niet zo veel decoratie materiaal maar ik houd zelf toch het meeste van basic.

Als je de planner open doet dan is dit het eerste wat je ziet. Mijn deskboard heb ik zelf gemaakt via photoshop. Ik wilde een simpel maar vrolijke deskboard en besloot om alleen mijn naam en foto’s van mijn vier katten er bij te doen.
De pen die er in zit is van de hema en verder heb ik nog weinig decoratie materiaal. Het plaatje I’m unique zat er al in.

Als je het deskboard omslaat dan zie je aan de achterkant een quote die ik leuk vond. Dan komt mijn persoonlijke informatie. Ik vond het wel handig om dit in mijn planner te doen. Mocht ik hem kwijtraken of als er iets met mij gebeurd kunnen mensen belangrijke nummers vinden en mijn adres. Daarachter zitten stickers voor tabbladen. Deze heb ik er nu nog in maar als ik al mijn tabbladen heb georganiseerd haal ik ze er uit.

Achter mijn persoonlijke informatie heb ik dit schattige jaarkalander zitten. Deze heb ik via Hello Cuteness een site met super schattige inserts voor je planner. Ik vond het wel handig om deze in mijn planner te hebben zodat ik snel een datum en dag kan opzoeken.

Dit is hoe mijn kalander er uit ziet. Ik heb een week op twee pagina’s. Omdat ik nu nog studeer vind ik dit erg handig om bij te houden. De inserts komen van Piaric. Deze vrouw maakt allemaal inserts voor je planner en de kwaliteit is echt heel goed. Het papier is dik stift drukt er niet doorheen en dat vind ik erg fijn. Ook het desing is mooi alleen al om het lettertype heb ik deze inserts gekocht.
Zoals jullie zien decoreer ik minimaal en moet ik daar mijn weg nog in vinden. Ik houd een aantal dingen bij zoals hoeveel weken stage ik nog moet lopen. Daarnaast werken we op mijn werk in blokken en heb ik boven elke week staan welk blok het is. Zo kan ik meteen zien wat ik moet werken. Als dit extra is schrijf ik dat er in om te onthouden.

Dan komen we bij het persoonlijke kopje in mijn planner. Hier bewaar ik lijstjes en dingetjes die ik leuk vind om te doen. Zoals de 30 days of yoga challange die ik nu bijhoud.

Zo ook wil ik dit jaar gaan bijhouden hoeveel boeken ik heb gelezen. Deze insert heb ik zelf gemaakt en kun je op mijn blog downloaden. Op dit moment ben ik met mijn eerste boek bezig.

Hierna komt nog een kopje met budget. Hier houd ik maandelijks bij wat er in en uit gaat en zo probeer ik effectief te gaan sparen.

Dit was mijn planner set up voor Januari. Ik ga proberen om elke maand zo’n set up te laten zien.

Hoe ziet jou planner set up er uit?

2 gedachtes over “Kikki K Planner Set up – Januari

Geef een reactie

