Printable: Books i’ve read in….


Ik ben dol op het lezen van boeken. Ik heb soms perioden dat ik er heel veel verslind maar ook perioden dat ik wat minder lees.
Op blogs kwam ik verschillende lees uitdagingen tegen. Het leuk mij leuk om ook zo iets te doen maar dan mijn eigen versie.
Het lijkt mij leuk om in mijn Kikki K planner bij te houden hoeveel boeken ik in 2015 heb gelezen.
Omdat ik het sinds kort leuk vind om mijn eigen printables te maken heb ik voor mijn challange een printable gemaakt in drie verschillende soorten.

De Printables zijn alle drie op A5 formaat en de downloads zijn in PDF bestanden.
Het uiltje op de printable heb ik van sparkling tea.


Download in PDF bestand

Download in PDF bestand

Download in PDF bestand.

Veel plezier met deze printable. Ik ben benieuwd hoeveel boeken jullie in 2015 gaan lezen.

Liefs Marii

3 gedachtes over “Printable: Books i’ve read in….

Geef een reactie

