Scent & Blend deco set.


Mijn kerstpakket van dit jaar was met punten. Je mocht zelf uitkiezen wat je wilde wat ik persoonlijk erg leuk vond.
één van de dingen die ik koos was een deco set van Scent & Blend. Ik had nog nooit van het merk gehoord maar omdat ik zo dol ben op waxmelts en alles wat daar mee te maken heeft wilde ik deze wel graag proberen.

Deze deco set kwam in een grote doos. In de doos zit een groot windlicht. Witte decoratie steentjes, waxinelichtje houder met waxine lichtje en een kaarsendover. Daarnaast zat er nog het schaaltje voor de waxmelt in met een hanger. Ook zit er een pakketje van 8 verschillende deelbare geurtabeleten in.

Het is een beetje een do it yourself pakket maar deze heb je zo in elkaar gezet. Het enige wat ik er minder aan vind is het schaaltje voor de brander. Hij wil bij mij niet recht hangen wat ik ook probeer. Dat vind ik wel jammer want hij hangt dus een beetje scheef. Ook past het schaaltje niet helemaal goed in de houder.

Op de achterkant van de doos staat welke geuren er in zitten en hoe je de melts kan gebruiken. Het leuke is dat je ziet dat je de geur tabletten kan halveren en je deze kunt mixen met andere geuren.

De deelbare geurtabeleten zitten netjes verpakt in een doosje en om de tabletten zit een folie.

De geuren die mee komen zijn, Vanilla ( staat niet op de foto), Cranberry, Mediterranean, ocean, orchid, Cinnaman, Rose en Pine.

Omdat ik het merk mij onbekend was en ik er meer over wilde weten googelde ik de site van scent & blend. Op de site staan leuke geurencombinaties en zie je verschillende branders en sets.

Het windlicht vind ik mooi en staat neutraal in de woonkamer. Jammer dat het schaaltje niet helemaal recht hangt. Maar misschien doe ik dat wel verkeerd.

Door mijn overvloed aan geurkaarsen en waxmelts heb ik van scent & blend nog geen waxmelt gebrand. Ik heb in elk geval een nieuw merk ontdekt.

Het windlicht met 8 geurtabletten kun je onderander bij bol.com kopen voor 20.99 euro.

Liefs Marii

Geef een reactie

