The To Much Information TAG


De TIM Tag is een tag met 50 persoonlijke vragen. Het leek me leuk om deze een keer in te vullen.

1. Wat draag je?
Een grijze demin spijkerbroek en een grijs met roze trui van O’blue met daaronder mijn primark pantoffels.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja toen ik 21 was heb ik een vervelende Break-up gehad. Hierdoor ga ik met veel mensen niet meer om. Erg jammer maar het is zoals het is.

4. Hoe lang ben je?
1.62

5. Hoeveel weeg je?
Hmmm ik heb geen idee ergens tussen de 60 – 65kg

6. Heb je tattoo’s?
Nee.

7. Heb je piercings?
Nee, wel een neuspiercing gehad maar die ging steeds ontsteken dus die heb ik nu niet meer.

8. OTP?
??? en dat is?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Eeehm van NCIS Tony en Ziva ze vullen elkaar en het is gewoon leuk om naar ze te kijken.

10. Wat is je favoriete serie?
Ik kijk nu Hart of Dixie, Unce upon a time, NSIC en Wie is de Mol.

11. Wat is je favoriete band?
Krezip, alleen zijn ze uit elkaar.

12. Wat mis je?
De zomer, het mooie weer, avonds lekker buiten zitten dat soort dingen.

13. Wat is je favoriete liedje?
Galantis – Runaway

14. Hoe oud ben je?
24

15. Wat is je sterrenbeeld?
Ram.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Ik vindt positiviteit belangrijk. Iemand die positief in het leven staat.

17. Wat is je favoriete quote?
Just do it van Nike en waar een wil is, is een weg.

18. Wat is je favoriete acteur?
Eehm ik denk dan toch Chenning Tatum.

19. Wat is je favoriete kleur?
Ik ben dol op pastelkleuren. Mint groen, lichtroze of paars vind ik erg mooi.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Mag het er tussen in?

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer waar ik alleen kan zijn.

22. Hoe lang douche je?
ik denk wel rond de 15 minuten. Ik vindt douchen gewoon heerlijk.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Rond de drie kwartier tot een uur. Ik eet heel langzaam maar de rest kan ik in 10 minuten.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Ja, ik heb op Taekwondo gezeten en daar heb ik weekelijks wel aan sparren gedaan en dus ben je in een fysiek gevecht. Verder heb ik nog nooit op straat gevochten.

25. Wat is een turn-on?
Blauwe ogen

26. Wat vind je een afknapper?
Mensen die niet fris ruiken. Maar ook mensen die niet eerlijk tegen je zijn.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik moest voor mijn opleiding een eigen onderneming starten. Ik zag dat er al heel veel Engelse lets play’s waren maar niet in het Nederlands. Ik besloot dat eens in het Nederlands te gaan proberen.

28. Heb je angsten?
Ja, ik ben bang voor de dood en insecten. Ohwja en ik heb gigantische hoogtefrees.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Op een crematie van iemand.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Hahaha klinkt misschien gek maar dat was tegen mijn kat.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
ByMarii90. Marii omdat het mijn bijnaam is By omdat het door mij wordt gemaakt en 90 omdat ik in dat jaartal geboren ben.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Shopaholic naar de sterren

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Hart of Dixie

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn moeder die vroeg of ik mee ging winkelen.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Ruud de vriend van een goede vriendin van mij over wie is de mol.

36. Wat is je favoriete eten?
Taco’s en Witte bonen met tomatensaus

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Curasao, Australie ( Bondi Beach) en Miami

38. De laatste plaats waar je was?
Bedum

39. Heb je een crush?
Nee

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteren op mijn werk

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Oee dat weet ik even niet.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zoet met een beetje zuur.

43. Welke instrumenten speel je?
Geen, ik wou dat ik gitaar kon spelen.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Op dit moment mijn ketting met mijn naam er in.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Taekwondo.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Galantis – Runaway

47. Wat is je favoriete openingszin?
Geen.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nee.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Donderdag avond lekker in bed voor de tv.

50. Wie geef je de tag door?
Iedereen die het leuk vindt om te doen.

Geef een reactie

