Free Monthly Budget Printable A5


Nu ik een Kikki K personal planner heb wil ik mijn leven wat meer organiseren. Zo ook wat mijn inkomsten en uitgaven zijn. Zodat ik weet wat er maandelijks over blijft en ik gerichter kan gaan sparen.
Ik heb veel op pinterest en andere websites rondgesnuffeld maar kon geen budget printable vinden die bij mij past. Ik besloot daarom zelf één te maken.

Ik besloot om eerst een beetje uit te proberen en ben aan de slag gegaan met Wordt en Photoshop en kwam tot het bovenstaande resultaat. Omdat ik een A5 planner heb is deze ook op A5 formaat gemaakt.

De eerste is met polka dots. Let wel op! de versie hierboven is een PNG bestand en dus niet in PDF. In het PDF bestand is de tekst lichter en onduidelijker. Hoe dat komt ik ben er nog steeds niet achter. Omdat het niet duidelijker gelukt is en ik toch wel blij ben met het resultaat heb ik hem toch voor jullie te download.

Polka Dots Budget Inserts A5 PDF – Download

De tweede is met pastel gekleurde strepen. Ik vind hem zelf erg leuk en het beste van de twee. De versie die je hierboven ziet is in PNG bestand. De versie die je kunt downloaden is in PDF bestand. Ook bij deze is de tekst in PDF wat onduidelijker maar beter als die polka dot versie.

Pastel Strepen Budget insert A5 – Download

Als je deze inserts wil printen zet bij de instellingen van je printer het papier op A5. Zo wordt hij in A5 formaat uitgeprint en kun je ze uitsnijden voor in je planner.

Inmiddels heb ik ze in mijn planner zitten en ben ik er erg blij mee.

Veel plezier ermee en feedback is natuurlijk altijd welkom.

Liefs Marii

Geef een reactie

