Kikki K Personal Planner


Al een aantal maanden was ik op internet aan het rondsnuffelen voor een nieuwe agenda in 2015. Omdat ik graag van een school agenda naar een jaar agenda wilde gaan. Ik kwam na veel snuffelen filofax tegen. Ik vond het mooie agenda’s maar ik had er geen 100 euro voor over dus ik zocht een alternatief. Ik kwam terecht bij Kikki k. Nog maanden heb ik getwijfeld of ik deze agenda wilde of niet. Ik betrapte mijzelf er op dat ik af en toe toch naar de website van Kikki K ging en bij de agenda’s zat te snuffelen. Toch bleef ik twijfelen want deze agenda’s kosten 79,95 Australische dollar. Wat ik nog veel geld vindt. Na heel lang twijfelen zag ik een korting staan van 20% ik dacht dit is mijn kans en ik besloot de agenda te bestellen. ( stomme is dat de weken erna kerstkorting kwam en er nog meer af ging).

Na 4 weken wachten kreeg ik hem dan eindelijk binnen. De planner komt binnen in een grote doos waar beschermingsmateriaal in zit. De doos zelf was wel wat beschadigd dus ik was bang dat de planner dat ook zou zijn. Gelukkig was dit niet zo. De planner zat verpakt in een super schattige doos. Na het uitpakken van de planner en al het beschermingsmateriaal verwijderd te hebben controleerde ik de ringen en of er geen beschadigen waren. Gelukkig was dit niet zo.

Ik heb de textured leather personal planner in pink gekocht. Dit zijn grootte planners van A5 formaat ( papier wat er ingaat is A5 de planner zelf is groter). De kleur is echt heel gaaf. Van de buiten kant is hij mooi roze en de binnenkant zitten grijs met witte strepen. Roze en grijs vindt ik zelf een mooie kleuren combinatie voor mij perfect. De planner wordt bij elkaar gehouden door middel van een drukknop.

De binnenkant ziet er zo uit. De planner heeft aan de linkerkant allemaal vakjes waar je stickynotes, stickers en wat je er maar in kwijt wil. Daarnaast zitten er 7 tabbladen in met onder andere een maand kalander. Deze heeft geen jaartal en kun je helemaal zelf invullen. Er zit een tabblad met meetings notes in. Erg handig voor als je tijdens vergaderingen moet notuleren. Het derde tabblad is to do. Hier zitten papieren vellen in waar je allemaal to do lijstjes op kunt maken. Ik maak veel van deze lijstjes dus ik vindt het erg handig. Dan zitter er nog 4 tabbladen in waar notitie blaadjes inzitten. Je kan zelf bepalen wat je er achter wil doen. Totaal zitten er dus 7 tabbladen in. Daarnaast zit er nog een pennenhouder in wat handig is want ik ben altijd op zoek naar pennen. Achteraan zit een note pad wat ik persoonlijk ook handig vind als je snel wat wil opschrijven.

Je kan de planner helemaal decoreren zoals jij wil. Kikki k heeft er handige stickers ingedaan om je eigen tabbladen mee te maken. Daarom heb ik voor deze planner gekozen. Je kan hem helemaal maken zoals jij wil.
Je vindt op internet leuke ideeën voor tabbladen, decoratie tips noem het maar op. Er zijn verschillende mensen die via etsy inserts voor dit soort planners verkopen. Je kan er echt alle kanten mee op.

Ik ga deze agenda dan ook helemaal zelf organiseren en decoreren. Als ik daar mee klaar ben zal ik daar foto’s van op mijn blog plaatsen.

Kikki K verkoopt naast agenda’s heel veel andere dingen het is echt een stationary shop die alleen in Australie te vinden is. Het zijn allemaal kleurrijke en super schattige agenda’s journals en noem het maar op.
Kikk K verzend wereld wijd, dit bedraagt wel 10 dollar verzendkosten. Boven de 150 dollar is de verzending gratis.

De agenda die ik gekocht heb vind je hier

Wat vinden jullie van deze agenda?

Liefs Marii

9 gedachtes over “Kikki K Personal Planner

  1. Hoi Marii!
    Ik vroeg me af hoeveel je uiteindelijk voor planner hebt betaald incl. invoerrechten enzo. Ik heb em namelijk ook bovenaan mijn verlanglijstje staan 🙂

    • Hè Roxanne

      Ik heb veel geluk gehad en geen extra kosten betaald. De planner heb ik met 20% korting gekocht en met verzendkosten was ik rond de 65 euro kwijt. Maar dus geluk gehad en geen douane kosten ofzo betaald.

  2. hoi

    ik heb de planner op mijn verlanglijstje staan ik vind het een super mooi ding. Ik heb wat rond gekeken op de site heb je ook met een creditkaart moeten betalen? en hoeveel dagen duurde het voordat je het binnen kreeg?

    groetjes

    • Hoi Christel,
      Als je goed op de site kijkt zie je dat er ook met Paypal betaald kan worden. Ik ben namelijk ook niet in het bezig van een credit card. De levering duurt langen ik had hem 7 dec besteld en kreeg hem 30 dec binnen.

  3. Hoi ik heb een vraagje ik wil hem ook kopen maar nu ben ik bij het punt gekomen dat ik moet betalen maar ik weet niet hoe want ik heb geen Paypal. Maar kan je ook met iets anders betalen?

    • Hé femke, je hebt PayPal of een creditcard nodig. Nu kun je PayPal heel gemakkelijk aanmaken als je even PayPal googled kom je wel op de goede site. Ik zelf heb ook PayPal en ik vind het een fijne en veilige manier om te betalen. Succes. Stuur je een foto als je de planner hebt?

Geef een reactie

