Goals 2015


Het is 2015!!
Ik wil jullie allemaal een goed en gezond nieuwjaar wensen!! Maak er een mooi jaar van.

Bij een nieuw jaar horen vaak goede voornemens. Ik zelf doe daar niet echt aan maar ik heb wel een aantal doelen die ik in 2015 voor mijzelf heb. Het lijkt me leuk om deze met jullie te delen en als een reminder voor mijzelf.

♥ Afstuderen.
Dit is mijn hoofd doel van 2015, afstuderen. Ik zit nu in mijn 5e jaar van mijn opleiding en ik merk dat ik toe ben aan nieuwe dingen. Vorig jaar is het niet gelukt om af te studeren maar dit jaar gaat dat lukken. Ik loop goed op schema en kan steeds meer dingen afstrepen op het lijstje. Ik zeg altijd tegen mezelf nog 3 vakken en stage en dan ben ik klaar. Dan kan ik hierna eindelijk volledig aan het werk.

♥ Eigen Huisje. 
Ik heb 3 jaar op kamers gewoond in Zwolle. Ik ben in maart 2014 weer terug verhuisd naar het hoge noorden om bij mijn ouders te gaan wonen. Ik krijg geen studiefinanciering meer waardoor op kamers wonen voor mij onbetaalbaar werd. Toch merk ik dat ik graag mijn eigen plekje wil. Mijn eigen huisje. Ik hoop in 2015 helemaal op me zelf te kunnen wonen.

♥ Sporten.
Sporten ik hou er van het is iets wat bij mij hoort en waar ik van kan genieten. Door mijn stage en school tijden lukt het me niet om nog te trainen. Ik heb het afgelopen half jaar gemerkt dat ik dit erg mis. Taekwondo gaat hem waarschijnlijk nog niet worden de trainingstijden zijn te vroeg voor mij. Maar ik ga in 2015 kijken of ik wat meer kan gaan zwemmen.

♥ Werken.
Als ik ben afgestudeerd hoop ik dat ik meer kan gaan werken bij mijn werkgevers. Ik hoop in het zwembad meer uurtjes te kunnen werken al is het maar op inval basis altijd beter dan niets. Ook wil ik kijken of ik misschien de doelgroepen op mijn werk kan gaan geven.

♥ Genieten.
Misschien is dit wel het belangrijkste van al mijn doelen. Genieten van het leven en de dingen om mij heen. In plaats van dromen gewoon doen. Helaas heb ik deze maand weer van dichtbij mee gemaakt dat het leven ineens kan ophouden. Dat zette mij weer even met twee benen op de grond. Genieten van het leven en de dingen die ik doe.

Als ik terug kijk naar wat ik heb opgeschreven denk ik dat dit mooie doelen voor 2015 zijn.
Laat het nieuwe jaar beginnen!

Wat zijn jullie doelen voor 2015?

Liefs Marii

Geef een reactie

