Nieuwe Yankee Candle geurkaarsen 2015


Geurkaarsen ik ben er dol op. Er gaat geen dag voorbij of er brand er hier wel één. Van waxmelts tot aan Larg Jars je vindt ze allemaal in mijn voorraad aan kaarsen.
Zelfs vrienden en familie weten dat ik er gek op ben en dan met name de Yankee Candles. Wat een uitvinding zijn die kaarsen.

Yankee Candles is een Amerikaans bedrijf die geurkaarsen produceert in alle soorten en maten. Daarnaast verkopen ze ook leuke branders, Jar houders en noem het maar op. Ik ben er inelk geval gek op. Ze hebben de lekkerste geuren die je maar kan bedenken en komen elk jaar en seizoen met nieuwe geuren. Daarnaast vind ik de kaarsen van goede kwaliteit.

Mijn Yankee Candles koop ik altijd bij de webshop Senational Home. Zij verkopen Yankee Candle in alle soorten en maten. Het is een fijne webshop met een duidelijk overzicht. De service en levering vindt ik persoonlijk prettig. Ook sturen ze een nieuwsbrief met daarin aanbiedingen of nieuwe geuren. Afgelopen week kwam er weer een nieuwsbrief voorbij waarin ze aankondigen dat er vanaf 2015, 9 nieuwe geuren zijn. Deze wilde ik met jullie delen. Puur omdat ik zelf zo gek ben op deze kaarsen. 

Zoals jullie zien vind ik de kaarsen niet alleen erg lekker maar één van mijn katten ook. ( Kaars Citrus Tango komt uit de zomercollectie van 2014)

De nieuwe geuren met omschrijving voor jullie op een rijtje. 

Aloë Water: dit is een schone, verfrissende aquatische geur vermengt met verzachtende aloë, die een heerlijk ontspannende geur ervaring creëert. Deze geur hoort tot de frisse geuren groep van Yankee Candle.

Cassis: is een weelderige geur van frisse zwarte bessen. Deze geur behoort tot de fruitige geuren van Yankee Candle.

Lavender: is een heerlijke rustgevende geur van lavendel en heide. Deze geur behoort tot de floral geuren van Yankee Candle.

Shea Butter: brengt uzelf tot rust. Een heerlijke romige gladde geur met hints van mooie fruitbloesems. Deze geur behoort tot de frisse geuren van Yankee Candle.

Voor Valentijns dag zijn er een love is in the air collectie uitgebracht dit zijn limited editie geuren.

Pink Grapefruit: bestaat uit perfecte zongerijpte grapefruits, sprankelend met heldere, tintelende citrus om de zintuigen te roeren. Deze geur behoort tot de fruitige geuren van Yankee Candle.

Red Raspberry: is zoet en zit vol met goedheid van de natuur. Er is niets zo lekker als rijpe, rode frambozen. Deze geur behoort tot de fruitige geuren van Yankee Candle.

Dan heeft Yankee Candle ook een Grand Bazar collectie uitgebracht. Deze bestaat uit de volgende limited editie geuren.

Frankinsence: is een oosterse wierook geur. Een kostbare hars die al lange tijd gebruikt wordt voor zijn delicate zoetheid, peperige kruidigheid en balsamico hout ondertonen.Deze geur behoort tot de frisse geuren van Yankee Candle.

Moroccan Argan Oil: is een oosterse geur van patchouli en sandelhout met de exotische geur van zeldzame arganolie. Deze geur behoort tot de frisse geur van Yankee Candle.

Oud Oasis: is een rijk verleidelijk wierook met een rustgevende sfeer. Deze geur behoort tot de frisse geuren van Yankee Candle.

De nieuwe geuren worden vanaf 2 januari 2015 verzonden maar kun je nu alvast hier bestellen.
Sensational home rekent 3,95 aan verzendkosten en vanaf 30 euro gratis verzending.

Ik zelf ben heel benieuwd naar Aloe Water, Shea Butter, Lavander & Oud Oasis.
Welke geuren spreken jou aan?

Liefs Marii

Geef een reactie

