Hey, I’m still here


He daar,

Woow, lang geleden niet. Ik leef nog steeds hoor 🙂
Het is bijna het einde van het jaar en ik kan zeggen alles gaat goed, maar ik heb het ontzettend druk.
Drie verschillende stageplekken en 2 bijbaantjes houden mij in elk geval tot Mei 2015 nog wel even zoet.
In de toekomst ben ik wel van plan om wat meer blogpost te gaan schrijven. Maar op dit moment is het gewoon te druk. Hopelijk kan ik in Juni 2015 afstuderen en lekker gaan werken want joh wat ik heb ik daar een zin in.

Nu heb ik 5 dagen vrij wat ik echt onwijs lekker vindt. De genen die mijn youtube kanaal in de gaten houden weten dat ik daar elke zondag een filmpje plaatst. Voor deze week is het mij gelukt om in elk geval tot vrijdag een filmpje te uploaden. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden. Voor de tweede week van de vakantie weet ik nog niet of elke dag een video lukt. We zullen wel zien hoe het loopt.
Voor nu kijk ik lekker 3fm serious request en ga ik genieten van een paar dagen vrij.

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar 🙂

Geef een reactie

