Update: Nieuw Schooljaar.


Veel van jullie zijn al weer een week of drie naar school. Ik heb bijna mijn eerste week er op zitten. Daarom vond ik het tijd om weer een nieuwe update te plaatsen wat jullie van mijn blog en mijn kanaal kunnen verwachten het aankomende schooljaar.

Allereerst zit ik nu in mijn 5e jaar van de opleiding psychomotorische therapie en bewegingsagogie. Ik hoop hier in Mei 2015 te kunnen afstuderen. Ik kan je zeggen ik kan niet wachten tot het zo ver is!
Het wordt voor mij dan ook een druk jaar. Zo werk ik 2 dagen in de week. Loop ik drie dagen stagen en moet ik één dag naar school. Daarnaast moeten er therapieën worden voorbereid en opdrachten gemaakt worden en bewijslasten worden verzameld. Je leest het misschien al werken aan mijn blog dat wordt hem bij deze niet. Hij zal hoe dan ook blijven bestaan want misschien dat ik er over een jaar wel veel meer mee wil gaan doen dan nu kan.

Op mijn youtube kanaal zal ik actief blijven en vanaf deze week beginnen met het maken van Lets play’s van de Sims 4. Dit zal alleen de Sims 4 worden want zondag is de enige dag dat ik kan gaan opnemen. Ook staat er op mijn kanaal een filmpje met uitgebreide uitleg voor het komende school jaar. 

Happy Simming en allemaal een fijn schooljaar gewenst! 

3 gedachtes over “Update: Nieuw Schooljaar.

  1. Is dat filmprogrammatje gratis of kost dat geld en anders al zou het gratis zijn hoe krijg ik het op mijn computer als je daar een filmpje van zou kunnen maken zou het fantasties zijn!

    Gr. Natascha.

Geef een reactie

