De Sims 4 is Officieel uit!!


Yes, Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Hier hebben we met heel veel simsfans al heel erg lang op gewacht. De sims 4 is vandaag officieel uit! 

Ik hoop natuurlijk dat ik de sims 4 vandaag nog in huis heb maar dat is voor nu nog een verassing! Iedereen die hem al wel heeft wens ik heel veel speel plezier. 

Mocht je, je afvragen welke versie ik gekocht heb. Dat is de premium versie en deze heb ik bij de mediamarkt besteld. 

Happy Simming

7 gedachtes over “De Sims 4 is Officieel uit!!

  1. Marii ik wil even zeggen dat ik je video’s elke keer kijk en ze zijn echt leuk ik heb wel even een vraagje ik heb de sims 4 limited edition maar hoe kun je dan inloggen en online gaan en die dingen van andere in jou spel zitten

Geef een reactie

