De Sims 4 Create a Sim demo – Update!!


Vandaag startte ik Origin op na een weekend niet achter mijn computer te hebben gezeten. Het eerste wat me opviel was toen origin op startte dat er een melding stond over de sims 4

origin sims 4 demo

Lieve mensen, ik kom er na veel hulp van jullie achter dat dit dus alleen gebeurd als je de demo kan downloaden. Sorry dat ik jullie blij maakte aangezien het bij gefeaturde games staat was ik er vanuit gegaan dat hij voor iedereen beschikbaar is!

Iedereen bedankt die me er op wees en me dit liet weten.

 

Liefs Marii

18 gedachtes over “De Sims 4 Create a Sim demo – Update!!

  1. Ze hebben het denk ik weggehaald. Als ik vandaag gefeatured start (Origin linksboven en dan die optie kiezen) staat dat er: “Helaas, geen gefeaturde items”
    Dan maar weer wachten. 😦

  2. Nope helaas! Ik krijg ook ineens helemaal geen extra schermpje waar de ‘gefeaturede’ dingen normaal op komen. EA mag haar berichten na ze door Google Translate te halen nog wel eens extra checken op Nederlands, best gΓͺnant xD

    • Ja ik krijg via meerdere nu te horen dat het niet klopt en inderdaad wat een beroerd Nederlands is het zeg! Nog raarder vind ik dat ze het bij gefeaturde games neerzetten als het niet wereldwijd gefeuturd is. Ik zal het bericht even aanpassen

      • Alleen de mensen die de demo al hadden krijgen/kregen dit scherm. Iemand die ik ken vroeg aan iemand anders of zij dit ook had, maar het antwoordt was nee. Die zien inplaats van dat een andere game. Je kan trouwens nog de Gefeaturde games openen bij: origin -> start Vandaag Gefeaturd, maar dat is leeg Γ³f er staat geen Sims 4 bij.

      • Ik heb btw ook geen demo en er staat ook niets. Balen is het, maar het is bijna 12 augustus!!

  3. Dit is ongetwijfeld een geintje aangezien het in absurd slecht Nederlands is geschreven. En degene die het heeft ‘ontdekt’ ook totaal geen kaas van onze taal heeft gegeten.

    Nou echt he! heb jij hem hoor van vele dat het bij hun niet zo is. vindt ik gek want hij staat bij net gefuturde games

    Nou echt he. Heb jij hem wel, ik hoor van velen dat het bij hen niet zo is. Dat vind ik gek, want hij staat bij net gefeaturede games.

    Helaas zijn de scholen dicht πŸ˜‰

  4. Dit klopt, alleen de mensen die de demo al hadden krijgen dit scherm. Andere mensen dus NIET!
    😦 Dan maar weer wachten… xD

    • ik heb in de post al uitgelegd dat dus blijkt dat ea je dit bericht stuurt als de demo voor jou beschikbaar is!

      Er stond bij mij Gefeatured vandaag daarom dacht ik dat hij voor iedereen beschikbaar was.

Geef een reactie

