Sims 4 Officiele Gameplay Walktrough trailer


Met dit warme weer zit ik weinig achter de computer. Sinds ik een tablet heb, gebruik ik die veel zo zat ik laat nog buiten en zag ik ineens een soort filmpje voorbij komen van een gameplay walktrough van de sims 4. Ik dacht heb ik weer. Het is mooi weer en ik zit even een paar dagen niet achter de computer mis meteen een filmpje.

In dit filmpje laten Simsgururyan en SimguruGraham een stukje gameplay van de sims 4 zien!

Wat mij tot nu toe is opgevallen dat de grapichs erg goed zijn. Ook vind ik het leuk om te zien hoe de sims in een verschillende mood zijn. Zo zie je vrolijke sims maar ook verdrietige sims door de wereld lopen.
Wat me echt tegenvalt is in dit filmpje het laadscherm. Ik ben benieuwd hoe dat in eigen ervaring is.

 

Geef een reactie

