Deze zomer De sims 4 CAS Demo


 

Gisteravond nadat ik terug kwam van mijn werk zag ik op mijn telefoon allemaal meldingen op twitter. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt aangezien de Sims community de laatste tijd nogal vaak lekker tekeer gaat op twitter ( sorry maar zo zie ik dat).

Ook Rosana had me nog snel een prive berichtje gestuurd met het leuke nieuws!

Deze zomer zal er een Sims 4 Creer a sim demo uitkomen waar iedereen mee kan spelen dat vertelde Simguru Azure gisteren op twitter.  Deze zal gratis zijn!

Ook is er een nieuwe blog verschenen door Simgure Rachel What’s in, Whats out deze kun je lezen op Pinguintech

Dus mensen deze zomer komt er een CAS demo uit! ik ben echt onwijs blij en nieuwsgierig! Zodra deze uit is zal ik er natuurlijk en video aan wijden en ga ik mezelf creëren.

 

Kijken jullie ook uit naar de sims 4 CAS Demo?

 

Liefs Marii

Bron afbeelding

Geef een reactie

