Favoriete series Juni 2014.


Tv series wie kijkt ze niet. Ik zelf ben dol op films en series maar met name series daar kijk ik er heel veel van.
Het leuk me leuk om met jullie te delen welke series ik op dit moment veel kijk.

 

1. Bondi Rescure.

Bondi Rescure ik ben echt fan van deze serie. Ik zelf werk al vier jaar als lifeguard in een zwembad en om te zien hoe het is om te werken op een strand vind ik persoonlijk onwijs interessant en leuk om te zien. De serie geeft een kijkje in het werk van deze mensen. Ondertussen is seizoen 8 nu te zien op net 5 maar ik heb  een youtube kanaal gevonden waar alle series op te vinden zijn. Echt een aanrader als je wilt zien wat het werk van een lifeguard precies inhoud.

2. Body of Proof.

Body of proof is een Amerikaanse politie serie. Dokter Megan hunt is voormalig neurochirurg. Na een auto-ongeluk heeft ze minder gevoel in haar handen waardoor ze daarmee moet stoppen. Ze wordt schouwarts en met haar gedrevenheid lost ze moordzaken op. Die zelfde gedrevenheid wekt ook irritaties op bij haar collega’s.

Deze serie heb ik pas ontdekt op een zaterdagavond. Megan vind ik echt een grappige persoonlijkheid de manier waarop zij met mensen omgaat en moordzaken oplost is leuk om te volgen. Ze weet wat ze wil en zorgt dat het gebeurd. Eens een andere soort serie waarbij moordzaken op word gelost. Meer vanuit het oogpunt van de schouwarts.

3. Rizzoli & Isles.

Jane Rizzoli  is een detective en Maura Isles is een medisch onderzoeker.  Samen krijgen ze te maken met de meest beruchte criminelen van Boston. Deze twee vriendinnen lossen samen veel soorten politie zaken op. Naast dat krijg je veel te zien binnen hun vriendschap en hun twee families. In de wintermaanden keek ik deze serie elke zaterdag avond. Er zit veel actie in en de twee totaal verschillende persoonlijkheden zijn samen onwijs leuk om naar te kijken.

4. Law and Order.

Law and Order is een amerikaanse politie serie en rechtzaken.  Er gebeurd een drama van moord tot aan diefstal en vermissingen. Dit is altijd de beginfase van een aflevering. De detectives lossen de zaak op en dit gaat steeds gepaard met rechtzaken.
Ook deze serie is weer iets met politie maar met een andere twist. De rechtzaken komen uitgebreid naar voren en dat maakt dat er afwisseling zit in de verhaallijn. Ik vind het een leuke serie om naar te kijken.

Valt het jullie op dat ik vooral net 5 kijk en met name naar politie series? Haha ik weet ook niet hoe het komt maar ik blijf dat leuk vinden.

Wat is jullie favoriete serie op dit moment?

Bron afbeelding 1.

Bron afbeelding 2. 

Bron afbeelding 3. 

Bron afbeelding 4.

Geef een reactie

