Mijn Favoriete Youtubers


youtube-apk3

 

In die twee jaar dat ik nu youtube filmpjes maak krijg ik veel vragen van jullie. Een van die vragen is wat mijn favoriete youtubers zijn. Net als veel van jullie zit ik elk dag wel even op youtube en natuurlijk heb ik daarin ook mijn persoonlijke favoriete youtubers. Het leuk me leuk om dat met jullie te delen.
Ik kijk zelf veel verschillende youtube filmpjes van games tot aan livestyle kanalen. Vandaag laat ik jullie zien welke youtube kanalen ik op dit moment het meeste bekijk.

 

1. Simsnetwerk ook wel Rosana!

Allereerst een shout out naar Rosana. Naast dat ze simsnetwerk runt en daar steeds meer actief filmpjes op plaatst vlogt ze ook steeds meer op haar persoonlijke kanaal. Ik persoonlijk vind het super leuk om te zien hoe ze gegroeid is in het vloggen. Op simsnetwerk komen vooral sim gerelateerde filmpjes voorbij. Op dit moment is ze bezig met haar wereld Simsville.
Op Rosana! laat ze vooral shoplogs en smoothies zien.

 

2. Teskuh

Teske is een vrolijke meid die een lifestyle blog heeft. Ik vind dat ze een onwijs leuke persoonlijkheid heeft en kijk daarom graag naar haar filmpjes. Ik ben vooral dol op haar vlogs maar ook haar shoplogs en andere video’s vind ik leuk om te kijken. Ze klets er altijd lekker op los en daar houd ik wel van.

3. VeraCamilla

Vera is een beauty blogger met twee youtube kanalen. Mee met vera en Vera Camilla. Bij Vera kijk ik altijd naar de unboxing video’s. Ook haar vlogs vind ik altijd leuk om te zien. Ze heeft een leuke persoonlijkheid en klets er op los in haar video’s.

 

4. Beautygloss

Mascha runt Nederlands succesvolste beautyblog. Daarnaast heeft ze haar youtube kanaal. Ik begon Mascha te vlogen toen ze begon met vloggen. Gelukkig doet ze dat nog steeds en ik vind het onwijs leuk om een kijkje in haar leven te nemen. Ze neemt je overal mee naar toe van een dagje thuis werken tot aan persevents in een ander land. Naast dat ze over beauty blogt vind ik dat ze ook steeds meer bezig is met inner beauty en dat is waarom ik haar naast haar vlogs volg. Ik hoop dat ze nog een lange tijd door gaat met vloggen.

5. Sanny Verhoeven

Sanny zoekt geluk heb ik nog maar pas ontdekt. Elke donderdag kijk ik weer wat voor leuke video ze nu weer heeft gemaakt. Sanny is op zoek naar geluk en haar youtube kanaal draait daar om. Vooral de selfhelp Sanny vind ik erg leuk. Daarin heeft ze een aantal tips voor bijvoorbeeld productiever werken of presenteren. Ik vind dit soort dingen altijd erg interessant ik mag er graag naar kijken.

 

Naast deze vijf kanalen kijk ik nog genoeg andere youtube kanalen maar dit zijn echt mijn favoriete en daar sla ik geen filmpje van over. Zoals misschien ook wel opvalt is dat alleen simsnetwerk sims gerelateerd is. Ik kijk wel sims filmpjes maar niet vast van een bepaalde youtuber. Daarin heb ik geen favoriete kanalen.

Wat zijn jullie favoriete youtube kanalen?

5 gedachtes over “Mijn Favoriete Youtubers

Geef een reactie

