De sims 4 – Create a sim officiële video.


 

 

Eindelijk, een aantal dagen zag ik het al op social media voorbij komen. Er zou vandaag een Sims 4 cas video online komen. Hierboven kun je hem bekijken. Ik moet zeggen hij is zeker de moeite waard en ik kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan.

Hebben jullie ook zo’n zin in de sims 4?

 

Bron video: 

6 gedachtes over “De sims 4 – Create a sim officiële video.

  1. Ik heb een vraagje ik kijk bij sommige mensen en ze kunnen huizenartiteckt worden en een achtbaan hebben ik zou graag weten bij welke uitbreidingen dat zijn dankje

  2. Hey ik heb zelf de sims 3 maar kan je dan de sims 4 op de zelfde pc downloaden als de sims 3 het klinkt raar maar ik dacht dat je dan geen sims 3 ofzo meer kon spelen ??

Geef een reactie

