Lets Play De Sims 3 Exotisch Eiland | Deel 17, Parel van de zeemeersim |Finale Deel!


Het is weer zondag wat betekend weer een nieuw filmpje voor jullie.

Vandaag is het de laatste keer dat jullie een lets play van exotisch eiland zien. Als je het nog niet had mee gekregen ik ga stoppen met deze serie. Deze maand komt de laatste uitbreiding van de sims 3 uit waar ik me vanaf eind deze maand op wil gaan richten.
Vandaag dus het laatste deel van deze LP serie waarin ik ook vertel wat ik leuk vind aan deze uitbreiding en wat ik minder leuk vind.

24 oktober komt de sims 3 vooruit in de tijd uit! Vanaf het moment dat ik hem heb zal ik hier filmpjes van gaan maken. Als je nog dingen hebt waarvan je wil dat ik ze laat zien, laat het dan weten in een reactie en ik zal kijken of ik het kan mee nemen in mijn video’s.

Voor nu veel plezier met het laatste deel van Exotisch Eiland en tot Vooruit in de tijd.

14 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Exotisch Eiland | Deel 17, Parel van de zeemeersim |Finale Deel!

  1. Hoi marii hoe kan je cheaten op de PC met sims 3 en hoe maak je screenshots met de PC want ik krijg toch m,isschien exotisch eiland voor de PC!!!!!!
    Plzzzzz snel antwoord!

    • Als je wilt cheaten dan klik je op ctrl, shift en c dan typ je bijvoorbeeld motherlode in en dan op enter en dan krijg je 50.000

      En alw je gewoon op c klikt dan maakt hij een screenshot en als je op v klikt dan maak je een filmpje
      Xx Tropical xx

  2. Heb je sims 3 vooruit in de tijd al bestelt of koop je hem gewoon als hij is de winkel ligt ? Ps jij maakt de aller leukste lp’s van de sims 3 je gaat hoop ik wel ook lp’s maken van sims 4 maar dat is nog lang niet ! Ga zo door

  3. Haaii!
    Leuk dat je ook filmpjes gaat maken over voruit in de tijd. Maar ik heb nog een vraagje: Hoe vind jij ooit al die eilanden? En hoe zorg je ervoor dat een zeemeersim je het eiland laat zien?
    Xxx Tropical xx

  4. Hoi Marii ik ben steeds aan het wachten voor jou nieuwe filmpjes van vooruit in de tijd maar ik zie steeds niks komt het door mijn computer of heb je nog niks gemaakt? Trouwens ben echt superrrrrrrrr benieuwd naar de nieuwe LP’s xxxx

    • Dat ligt niet aan jou computer!

      De filmpjes staan ook niet op mijn blog omdat ik mijn blog wat minder ga gebruiken! Dus als je het nieuwste filmpje wil zien houd facebook, youtube en twitter in de gaten

Geef een reactie

